Anita Żuber
Anita Żuber
06 / 06 / 2017

Integracja 2ClickShop z Edrone

6 min. czytania

Edrone dołącza do partnerów platformy 2ClickShop!
Od dzisiaj nasi Klienci, mogą korzystać z udogodnień tego narzędzia. O tym, czym jest i co może zaoferować e-sklepom jego integracja z 2ClikShop opowiadają Michał Blak (edrone) i Igor Czajkowski (2ClickShop).
Dowiedz się, dlaczego zdecydowali się na integrację z naszą platformą i o planach rozwoju ich narzędzia!

 

Czym jest platforma 2ClickShop?

Igor Czajkowski, 2ClickShop -  2ClickShop to dedykowana platforma e-commerce B2C i B2B, automatyzująca sprzedaż wielokanałową, zintegrowana z systemami magazynowymi oraz systemami klasy ERP w czasie rzeczywistym. 2ClickShop posiada setki modułów oraz integracji, które są indywidualnie wdrażane i dalej rozwijane, zgodnie z potrzebami klientów, pod opieką naszego, autorskiego zespołu wdrożeniowego. To jedyne na rynku rozwiązanie, zapewniające tak dużą elastyczność opartą o unikalne połączenie funkcjonalności e-commerce B2C/B2B z PIM - systemem zarządzania informacją o produkcie, CMS  -  systemem zarządzania treścią i systemem do e-mail marketingu.

Rozwiązanie 2ClickShop

Jaki jest profil Waszego klienta?

Igor Czajkowski, 2ClickShop - Z naszego rozwiązania korzystają właściciele przedsiębiorstw, dla których sprzedaż w Internecie stanowi ważny element funkcjonowania ich biznesu. Trafiają do nas klienci, którzy oczekują systemu dopasowanego do ich indywidualnych potrzeb, a jednocześnie elastycznego i zapewniającego możliwości dalszego rozwoju.

Jeff Bezos kiedyś powiedział, że Amazon to firma technologiczna, a nie handlowa. Bardzo lubię parafrazować to stwierdzenie opowiadając klientom edrone o naszym rozumieniu eCommerce. Jaką przewagę technologiczną zyskują klienci 2ClickShop?

Igor Czajkowski, 2ClickShop - Jest wiele elementów, za które nasi klienci cenią rozwiązanie 2ClickShop. Pierwszym z nich jest integracja w czasie rzeczywistym z systemami zarządzania sprzedażą i gospodarką magazynową, rozwiązana w taki sposób, by nie obciążać serwerów ERP, a jednocześnie zapewnić najwyższy poziom bezpieczeństwa całego systemu. Innym istotnym elementem dla naszych klientów jest to, że obsługa całego e-commerce realizowana jest z jednego panelu administracyjnego, co upraszcza procedury z tym związane i ogranicza koszty. Najważniejszym atutem w końcowym rozrachunku jest to, że nie ma rzeczy niemożliwych do zrobienia na naszej platformie, bo jak wspomniałem wcześniej, 2ClickShop łączy w sobie obsługę B2B, B2C, PIM, CMS i narzędzia do email marketingu. Tak więc jesteśmy w stanie wspierać rozwój biznesu klienta i realizować jego częstokroć nietuzinkowe pomysły.

Jaką wartość dodaną dajecie swoim klientom?

Igor Czajkowski, 2ClickShop - To coś, co wyróżnia nas na tle konkurencji. Rozwijamy naszą platformę od 17 lat i w tym czasie przeprowadziliśmy ponad 2000 wdrożeń. Poza tym, w naszym 50-osobowym zespole są osoby z wieloletnim doświadczeniem biznesowym, zdobytym nie tylko podczas realizacji projektów dla klientów, ale także w prowadzeniu własnego e-commerce. To pozwala nam być partnerem, doradcą w wyborze najlepszych rozwiązań dla biznesu online naszego klienta.

W jakich kanałach mogą sprzedawać Wasi klienci?

Igor Czajkowski, 2ClickShop - Poza standardowym rozwiązaniem jakim jest sklep internetowy, od kilku lat realizujemy coraz więcej projektów systemów e-commerce B2B. Trafiają do nas przedsiębiorcy, którzy albo nie mają takiego rozwiązania umożliwiającego sprzedaż swoich produktów odbiorcom hurtowym, bądź obecne rozwiązanie - częstokroć wdrażane wraz z systemem ERP, nie spełnia ich oczekiwań. Nasze rozwiązanie, pozwala na połączenie różnych kanałów sprzedaży i marketingu w jeden intuicyjny i skalowalny ekosystem.

Rynek platform eCommerce jest bardzo rozdrobniony. Posiadamy ponad 30 rodzimych rozwiązań, dodatkowo kilkadziesiąt zagranicznych rozwiązań również ma spory udział w rynku, np. Magento, Shopify, Woocommerce, Presta, ShopWare. Skąd wziął się pomysł integracji edrone z 2ClickShop?

Michał Blak, edrone - Wybór platform do integracji hierarchizujemy przede wszystkim na podstawie potrzeb naszych klientów, którzy chcieli wykorzystywać edrone do angażowania klientów i potrzebowali integracji ze swoim sklepem.

Dashboard edrone

W jaki sposób wdrażacie sklepy oparte o waszą platformę? Czy każdy z nich otrzymuje dedykowane rozwiązanie?

Igor Czajkowski, 2ClickShop - Sklepy internetowe i systemy B2B realizujemy wyłącznie poprzez dedykowane wdrożenia oparte o platformę 2ClickShop, uwzględniając kanały sprzedaży, specyfikę branży, modelu biznesowego oraz grupy docelowej. Dla każdej wdrażanej witryny opracowujemy indywidualnie zaprojektowaną i responsywną szatę graficzną. Prace nad projektem rozpoczynamy od analizy potrzeb, wyboru najlepszych rozwiązań i opracowania dokumentacji technicznej, określającej wymagania funkcjonalne, wydajnościowe oraz marketingowe klienta. Następnie opracowujemy makiety funkcjonalne i dopiero po ich zatwierdzeniu przez klienta, przygotowujemy projekty graficzne, przedstawiające finalny wygląd serwisu. Cały projekt jest koordynowany za pomocą programu do zarządzania projektami - TeamGant, co usprawnia komunikację pomiędzy zespołem projektowym, a klientem. Z kolei tzw. zwinna metodologia projektowa, pozwala skrócić czas trwania całego projektu i na bieżąco reagować na zmieniające się potrzeby klienta. Po fazie testów i wdrożenia, odpowiadamy za utrzymanie platformy i kompleksowe wsparcie rozwojowe i serwisowe.

Czemu zdecydowaliście się na integrację platformy z systemem eCRM, takim jak edrone?

Igor Czajkowski, 2ClickShop - Nasi Klienci poszukują rozwiązań, które doprowadzą do wzrostu sprzedaży, a w takie potrzeby doskonale wpisują się narzędzia Marketing Automation. Edrone wśród tego typu narzędzi wyróżnia się udowodnioną efektywnością i intuicyjnością oraz prostotą obsługi. To jedno z wielu narzędzi zintegrowanych z naszą platformą, które doskonale wpisuje się w wizję rozwoju 2ClickShop.

O co najczęściej pytają albo czego oczekują klienci 2ClickShop wybierając edrone?

Michał Blak, edrone - Klienci szukają przede wszystkim skutecznych rozwiązań które pomogą im automatyzować pewne procesy komunikacji i angażowania swoich klientów w sklepie internetowym. Istotna jest również dla nich łatwa i intuicyjna integracja, która nie wymaga angażowania działu IT a co za tym idzie, nie zwiększa kosztów i nie oddala w czasie rozpoczęcia działań.

Dashboard Edrone

Jak przebiega proces integracji 2ClickShop z edrone eCRM? Jakiego rodzaju dane są przekazywane i mogą być użyte do segmentacji klientów i automatyzacji marketingu?

Michał Blak, edrone - Integracja jest bardzo prosta - wystarczy zgłosić chęć wykorzystywania edrone w swoim sklepie i 2ClickShop włączy i przygotuje integrację. edrone zbiera przede wszystkim informacje o aktywności klientów sklepu - jakie produkty przeglądają, dodają do koszyka lub kupują. Te dane plus wiele innych pozwalają na dokładne określenie zachowań i potrzeb zakupowych.

Jakie korzyści właścicielom e-sklepów daje edrone i czym różni się od konkurencji takiej jak Insider, Nosto czy SalesManago?

Michał Blak, edrone - Istnieje wiele rozwiązań tego typu na rynku, jednak to edrone jest w pełni dedykowany dla sklepów internetowych. To pozwala na dokładne zaprojektowanie i dostosowanie funkcjonalności do potrzeb właścicieli sklepów internetowych. edrone jest również bardzo intuicyjnym narzędziem, co w połączeniu z błyskawiczną integracją pozwala angażować użytkowników odwiedzających sklepy internetowe już od pierwszego dnia. Wyeksponowane wyniki pozwalają dostrzec efekty od pierwszych dni używania edrone bez konieczności dogłębnych analiz i planowania strategii, czy kampani, jak w przypadku innych rozwiązań.

Jakie są główne funkcjonalności edrone?

Michał Blak, edrone - edrone umożliwia włączenie Powiadomień Push, które umożliwiają komunikację z klientem w czasie rzeczywistym i wyświetlanie mu treści bazujących na tym, co użytkownik robi w danej chwili w naszym sklepie, jakie produkty przegląda. Newsletter Dynamiczny, dzięki któremu można w pełni personalizować ofertę dla klientów, wyświetlając mu bestsellery lub ostatnio przeglądane produkty przez danego klienta. After Sale, czyli personalizowana wiadomość wysyłana po dokonaniu zakupu przez odwiedzającego. Cross-selling polegający na sprzedaży produktów komplementarnych do zakupionego produktu, gdzie klient sam decyduje jakie produkty komplementarne system wyśle po kupieniu lub zobaczeniu danych produktów. Ratowanie porzuconych koszyków poprzez wysyłanie odwiedzającym sklep internetowy wiadomości o nie zakupionych produktach, często proponując zniżki lub informując o ostatnich dostępnych sztukach, których zadaniem jest zachęcenie do zakończenia rozpoczętych zakupów. Rekomendacje produktowe opierają się na tym, że system sam się uczy i sam dobiera produkty, które wysyła do odwiedzających sklep internetowy. Exit popupy, które służą do zachęcania zostawienia adresu mailowego, wyświetlają się w momencie, gdy klient wyjedzie poza "ekran roboczy", tak jakby chciał zamknąć stronę sklepu. To tylko część z dostępnych funkcjonalności systemu.

Co planujecie rozwijać w edrone w najbliższym czasie?

Michał Blak, edrone - Będziemy kłaść szczególny nacisk na rozwój asystentów sprzedaży opartych o sztuczną inteligencję. Skupimy się na jej jeszcze głębszym wykorzystaniu w naszym systemie w celu maksymalizowania automatyzacji. Będziemy rozwijać boty i wewnętrzny dział supportu.

W jednym zdaniu, dlaczego warto budować sklep akurat o Waszą platformę?

Jeśli szukasz kompleksowego rozwiązania, na które składa się doświadczony zespół wdrożeniowy, skalowalna i elastyczna platforma e-commerce, integracja z ERP i innymi systemami w czasie rzeczywistym, nieograniczone możliwości dalszego rozwoju - to 2ClickShop jest rozwiązaniem dla Ciebie! - podsumował Igor Czajkowski, 2ClickShop.

Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies klikając przycisk Ustawienia. Aby dowiedzieć się więcej zachęcamy do zapoznania się z Polityką Cookies oraz Polityką Prywatności.

Ustawienia

Szanujemy Twoją prywatność. Możesz zmienić ustawienia cookies lub zaakceptować je wszystkie. W dowolnym momencie możesz dokonać zmiany swoich ustawień.

Niezbędne pliki cookies służą do prawidłowego funkcjonowania strony internetowej i umożliwiają Ci komfortowe korzystanie z oferowanych przez nas usług.

Pliki cookies odpowiadają na podejmowane przez Ciebie działania w celu m.in. dostosowania Twoich ustawień preferencji prywatności, logowania czy wypełniania formularzy. Dzięki plikom cookies strona, z której korzystasz, może działać bez zakłóceń.

Więcej

Tego typu pliki cookies umożliwiają stronie internetowej zapamiętanie wprowadzonych przez Ciebie ustawień oraz personalizację określonych funkcjonalności czy prezentowanych treści.

Dzięki tym plikom cookies możemy zapewnić Ci większy komfort korzystania z funkcjonalności naszej strony poprzez dopasowanie jej do Twoich indywidualnych preferencji. Wyrażenie zgody na funkcjonalne i personalizacyjne pliki cookies gwarantuje dostępność większej ilości funkcji na stronie.

Więcej

Analityczne pliki cookies pomagają nam rozwijać się i dostosowywać do Twoich potrzeb.

Cookies analityczne pozwalają na uzyskanie informacji w zakresie wykorzystywania witryny internetowej, miejsca oraz częstotliwości, z jaką odwiedzane są nasze serwisy www. Dane pozwalają nam na ocenę naszych serwisów internetowych pod względem ich popularności wśród użytkowników. Zgromadzone informacje są przetwarzane w formie zanonimizowanej. Wyrażenie zgody na analityczne pliki cookies gwarantuje dostępność wszystkich funkcjonalności.

Więcej

Dzięki reklamowym plikom cookies prezentujemy Ci najciekawsze informacje i aktualności na stronach naszych partnerów.

Promocyjne pliki cookies służą do prezentowania Ci naszych komunikatów na podstawie analizy Twoich upodobań oraz Twoich zwyczajów dotyczących przeglądanej witryny internetowej. Treści promocyjne mogą pojawić się na stronach podmiotów trzecich lub firm będących naszymi partnerami oraz innych dostawców usług. Firmy te działają w charakterze pośredników prezentujących nasze treści w postaci wiadomości, ofert, komunikatów mediów społecznościowych.

Więcej