Ostatnio na blogu
Mirosław Sobieraj
Mirosław Sobieraj

Jak wykorzystać persony do projektowania użyteczności w serwisie e-commerce?

Jeżeli Twoja firma sprzedaje online zarówno klientom indywidualnym, jak i hurtowym - wiesz, że obsługa tych dwóch grup odbywa się w inny sposób. Podział ten wynika z różnicy potrzeb klientów B2C i B2B. Kluczem do sukcesu jest analiza i opisanie grup docelowych użytkowników Twojego sklepu...
Czytaj całość
8 min. czytania
Igor Czajkowski
Igor Czajkowski

Jak przygotować się do rozpoczęcia wdrożenia e-commerce? Od briefu do analizy przedwdrożeniowej.

Kiedy chcesz stworzyć swój e-commerce, zgłaszasz się do agencji i oczekujesz, że niemal natychmiast otrzymasz ofertę. Czy tak samo robisz, gdy chcesz znaleźć generalnego wykonawcę Twojego nowego, wymarzonego domu? Zapewne w takiej sytuacji nie oczekujesz, że wystarczy napisać e-mail do dewelopera...
Czytaj całość
7 min. czytania
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.Ok