Ostatnio na blogu
Igor Czajkowski
Igor Czajkowski

Jak przygotować swój sklep internetowy do przedświątecznej gorączki zakupowej? cz.2

Przygotowanie sklepu internetowego do okresu świątecznego, to nie tylko dodatkowe funkcjonalności, które możesz wdrożyć, żeby więcej i lepiej sprzedawać. To także optymalizacja komunikacji i działania firmy oraz czas wzmożonej kreatywności, tak aby odróżnić się od konkurencji. Przeczytajcie...
Czytaj całość
5 min. czytania
Maciej Synoradzki
Maciej Synoradzki

Sprawdzone sposoby na zrobienie dobrego pierwszego wrażenia na Twoich klientach.

Z pewnością zdarzyło Ci się wejść do sklepu internetowego, który oferował poszukiwane przez Ciebie produkty, ale ostatecznie zrezygnowałeś z zakupu w tym sklepie. Może nie wzbudził Twojego zaufania, ponieważ wygląd sklepu był chaotyczny lub przestarzały, albo brakowało ważnych dla Ciebie...
Czytaj całość
5 min. czytania
Igor Czajkowski
Igor Czajkowski

Jak wykorzystać zestawy produktowe i promocje koszykowe do zwiększenia sprzedaży?

Ze sprzedażą produktów w zestawach jako konsumenci spotykamy się bardzo często. Z punktu widzenia klienta taki zakup jest korzystny, gdyż cena zestawu jest niższa niż elementów składowych. Taka korzyść jest doskonałym bodźcem do pokonania bariery zakupowej, a dla sklepu to z kolei doskonałe...
Czytaj całość
6 min. czytania
Igor Czajkowski
Igor Czajkowski

Które 6 funkcjonalności Google Analytics powinieneś wykorzystywać w Twoim sklepie internetowym?

...kiedy użytkownik nie wykazał żadnej akcji po wejściu na Twoją witrynę. Twój współczynnik odrzuceń jest optymalny jeśli nie przekracza 40%. Wynik powyżej jest sygnałem do zastosowania zmian w sklepie lub przeanalizowania źródeł ruchu, które generują najwyższy współczynnik odrzuceń...
Czytaj całość
10 min. czytania
Monika Anweiler
Monika Anweiler

Jak wykorzystać działania w social media do wygenerowania ruchu i promocji platformy B2B?

Media społecznościowe to obecnie jeden z najskuteczniejszych kanałów komunikacji, który pozwala budować świadomość marki poprzez jej pozycjonowanie oraz poprzez pogłębianie relacji z klientami. Co ciekawe z roku na rok coraz większe możliwości ma on w obszarze B2B, choć mogłoby się wydawać...
Czytaj całość
5 min. czytania
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.Ok