Ostatnio na blogu
Bartosz Szwak
Bartosz Szwak
18 / 05 / 2022

[Aktualizacja 19.12.2022] Dyrektywa Omnibus - przygotuj swoje e-Commerce na zmiany w prawach konsumenta

...Handlowej ma prawo nałożyć kary finansowe na sprzedawców. W zależności od tego jaka będzie skala naruszenia, kary mogą sięgać od 20-40 tys. złotych. W sytuacji, gdy naruszone zostaną zbiorowe interesy konsumentów, kara może wynieść nawet 10% obrotu. Kiedy zaczną obowiązywać nowe...
Czytaj całość
7 min. czytania
Paweł Kowalski
Paweł Kowalski

Omnichannel dla systemów B2B

Wdrożenia w firmach strategii Omnichannel pokierowane są zmieniającymi się zachowaniami klienta, który aktualnie oczekuje, że we wszystkich kanałach sprzedaży spotka go jednakowe doświadczenie zakupowe. Zgodnie ze strategią omnichannel przedsiębiorstwa zapewniają klientom nie tylko dostępność...
Czytaj całość
7 min. czytania
Magda Judejko
Magda Judejko
27 / 04 / 2021

6 zasad bezpiecznej sprzedaży online. Jakie informacje i zgody umieścić na stronie www sklepu internetowego?

Pierwszy kwartał 2021 r. wykazał bezprecedensowy 58 %, wzrost sprzedaży online! Coraz więcej przedsiębiorców dostosowuje się i przenosi handel do sieci. Wzrost sprzedaży powinien być sygnałem do dalszych inwestycji w rozwój. Należy pamiętać jednak, że w dobie wyścigu o względy klienta...
Czytaj całość
5 min. czytania
Agnieszka Rybarczyk
Agnieszka Rybarczyk

Dlaczego potrzebujesz wymiany danych w czasie rzeczywistym w swoim eCommerce?

Marki sprzedające w modelu Omnichannel powinny zadbać o aktualną informację o statusie dostępności towaru w czasie rzeczywistym. Przeczytaj artykuł i dowiedz się, dlaczego Twój eCommerce potrzebuje wymiany danych w czasie rzeczywistym. Zawsze aktualne informacje Klienci oczekują, że informacje...
Czytaj całość
8 min. czytania
Maciej Synoradzki
Maciej Synoradzki
02 / 10 / 2019

Progressive Web App w eCommerce B2B. Co to jest PWA i jakie korzyści oznacza dla B2B?

Coraz więcej mówi się o progresywnych aplikacjach internetowych. Czym one właściwie są i co możemy dzięki nim zyskać? Czy PWA może mieć zastosowanie w B2B? Odpowiedzi na te i inne pytania przybliżamy w rozmowie z Maciejem Synoradzkim, praktykiem wdrożeń e-commerce B2C i B2B z ponad 20-letnim...
Czytaj całość
10 min. czytania

Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies klikając przycisk Ustawienia. Aby dowiedzieć się więcej zachęcamy do zapoznania się z Polityką Cookies oraz Polityką Prywatności.

Ustawienia

Szanujemy Twoją prywatność. Możesz zmienić ustawienia cookies lub zaakceptować je wszystkie. W dowolnym momencie możesz dokonać zmiany swoich ustawień.

Niezbędne pliki cookies służą do prawidłowego funkcjonowania strony internetowej i umożliwiają Ci komfortowe korzystanie z oferowanych przez nas usług.

Pliki cookies odpowiadają na podejmowane przez Ciebie działania w celu m.in. dostosowania Twoich ustawień preferencji prywatności, logowania czy wypełniania formularzy. Dzięki plikom cookies strona, z której korzystasz, może działać bez zakłóceń.

Więcej

Tego typu pliki cookies umożliwiają stronie internetowej zapamiętanie wprowadzonych przez Ciebie ustawień oraz personalizację określonych funkcjonalności czy prezentowanych treści.

Dzięki tym plikom cookies możemy zapewnić Ci większy komfort korzystania z funkcjonalności naszej strony poprzez dopasowanie jej do Twoich indywidualnych preferencji. Wyrażenie zgody na funkcjonalne i personalizacyjne pliki cookies gwarantuje dostępność większej ilości funkcji na stronie.

Więcej

Analityczne pliki cookies pomagają nam rozwijać się i dostosowywać do Twoich potrzeb.

Cookies analityczne pozwalają na uzyskanie informacji w zakresie wykorzystywania witryny internetowej, miejsca oraz częstotliwości, z jaką odwiedzane są nasze serwisy www. Dane pozwalają nam na ocenę naszych serwisów internetowych pod względem ich popularności wśród użytkowników. Zgromadzone informacje są przetwarzane w formie zanonimizowanej. Wyrażenie zgody na analityczne pliki cookies gwarantuje dostępność wszystkich funkcjonalności.

Więcej

Dzięki reklamowym plikom cookies prezentujemy Ci najciekawsze informacje i aktualności na stronach naszych partnerów.

Promocyjne pliki cookies służą do prezentowania Ci naszych komunikatów na podstawie analizy Twoich upodobań oraz Twoich zwyczajów dotyczących przeglądanej witryny internetowej. Treści promocyjne mogą pojawić się na stronach podmiotów trzecich lub firm będących naszymi partnerami oraz innych dostawców usług. Firmy te działają w charakterze pośredników prezentujących nasze treści w postaci wiadomości, ofert, komunikatów mediów społecznościowych.

Więcej