BIZUU rusza z nowym sklepem internetowym!
Nowa odsłona sklepu bizuu.com jest odpowiedzią na potrzeby klientek oraz na trendy w sprzedaży online kształtowane w kategorii fashion przez światowe marki premium.
Nowy sklep bizuu.com doskonale koresponduje z wizją i stylem marki Bizuu oraz wpisuje się w styl i jakość serwisów światowych marek premium. Klientki BIZUU, niezależnie od miejsca zakupu mają zawsze te same, wysokie oczekiwania względem designu, jakości produktów, czy obsługi.
W projektach BIZUU można dostrzec nadchodzące trendy ujęte w niebanalny sposób
Jedynymi projektantkami BIZUU są siostry Blanka Jordan i Zuzanna Wachowiak, które założyły firmę w 2010 roku, aby w zaledwie kilka lat doprowadzić ją do statusu wiodącego brandu fashion na polskim rynku. Projektantki tworzą unikalne kreacje, kierując się intuicją i doskonałym wyczuciem potrzeb współczesnych kobiet. Kolekcje cechują autorskie printy, wyraziste kolory oraz motywy nawiązujące do natury, a same kreacje tworzone są z tkanin sprowadzanych z Francji i Włoch.
Nowy sklep jest odpowiedzią na oczekiwania klientek marki BIZUU
W nowym sklepie internetowym zastosowane zostały rozwiązania inspirujące oraz ułatwiające klientkom wybór produktów, m.in. zakładkę „editorials”, która ma za zadanie inspirować klientki do tworzenia całych zestawów przy użyciu innych produktów i akcesoriów z kolekcji. Dodatkowo wszystkie elementy strony zostały poddane optymalizacji tak, aby użytkowanie serwisu na smartfonach było tak samo wygodne, jak na komputerach stacjonarnych.
Nowy sklep internetowy doskonale wpisuje się w charakter naszej marki. Kluczowe są dla nas ciągły rozwój i połączenie kanałów sprzedaży, dlatego postawiłyśmy na rozwiązanie, które sprosta tym wyzwaniom. Impulsem do zmiany dotychczasowego sklepu były nasze Klientki, które chciały wiedzieć, czy dany produkt znajduje się w najbliższym dla nich butiku stacjonarnym. Teraz jest to możliwe.Blanka Jordan, właścicielka marki BIZUU
Prezentacja w sklepie internetowym, aktualizowanych na bieżąco informacji o dostępności produktów z konkretnych butików jest możliwa dzięki zastosowanej technologii wymiany danych. Dzięki temu klientki zawsze wiedzą, czy poszukiwany przez nie produkt znajduje się w danym butiku BIZUU. Tym samym nowy sklep bizzu.com stał się naturalnym łącznikiem między sprzedażą stacjonarną i internetową.
Bizuu.com - efekt współpracy dwóch kreatywnych zespołów
Nad każdym elementem kolekcji pracujemy razem, dzięki czemu nawet najmniejszy szczegół dopracowany jest z wyjątkową precyzją. Nie inaczej było w przypadku tworzenia nowego serwisu www.Bizuu.com, w którym każdy element był przez nas wypracowany wraz z projektantami Zespołu 2ClickShop tak, aby sklep online był użyteczny i spójny z wizją naszej marki. Zuzanna Wachowiak, właścicielka marki BIZUU