Anita Żuber
Anita Żuber

Wdrożenie strategii omnichannel w Centrum ogrodniczym Martyna

10 min. czytania

Centrum Ogrodnicze Martyna to polska, rodzinna firma, która od 5 lat prowadzi Centrum Ogrodnicze w Wągrowcu. Dotychczasowe doświadczenie w sprzedaży, uświadomiło firmie konieczność budowania długofalowej strategii sprzedaży online, do realizacji której niezbędna jest dedykowana platforma e-commerce wspierająca omnichannel.

Wdrożenie strategii omnichannel

Przenikająca się, jednolita komunikacja w różnych kanałach sprzedaży, wpływa na zwiększenie świadomości marki i umożliwia klientom szybsze dotarcie do poszukiwanych produktów, a tym samym wzrost sprzedaży. W ramach strategii omnichannel, Centrum Ogrodnicze Martyna dynamicznie rozwija swoją sprzedaż w oparciu o nową platformę e-commerce, zintegrowaną z systemem ERP Symfonia. Poza standardową wysyłką zamówienia, klienci Centrum mogą również odebrać je w sklepie stacjonarnym, co pozwala klientom z okolic Wągrowca zagwarantować sobie realizację zamówienia produktów limitowanych lub o bardzo dużej rotacji i małych stanach magazynowych. Dodatkowo cały serwis dostosowany jest do wszystkich rozdzielczości ekranów - z naciskiem na szczególnie dopracowany mobile, aż do ekranów o rozdzielczości powyżej Full HD.

produkty

Moduł zamówień telefonicznych i e-mailowych

Rozumiejąc potrzeby klienta zarekomendowaliśmy rozwiązanie, które pozwala klientom Centrum Ogrodniczego Martyna, już z poziomu karty produktu na pozostawienie danych kontaktowych. Moduł zapewnia ticketowanie i dalszą sprawną obsługę zgłoszenia z poziomu panelu administracyjnego. Dzięki takiemu rozwiązaniu następuje połączenie sprzedaży online ze sprzedażą bezpośrednią. Dodatkowo zmniejsza to barierę występującą w przypadku zakupów produktów, których użycie wymaga wiedzy i wobec tego klienci potrzebują doradztwa specjalisty.

Akcesoria i części  

W przypadku kiedy sklep internetowy posiada akcesoria kompatybilne z głównym produktem, warto pokazać je kupującemu już w karcie produktu. Na stronie produktu w sklepie internetowym Centrum Ogrodniczego Martyna, użytkownik może z łatwością znaleźć inne warianty tego produktu, akcesoria i części z nim powiązane, a następnie dodać je do koszyka. Dzięki temu, w przypadku doboru akcesoriów zmniejsza się szansa na potencjalną pomyłkę ze strony klienta oraz dodatkowo zwiększa się wartość koszyka zakupowego.  

Akcesoria

Koszty wysyłki

W przypadku wielu branż, w tym także ogrodniczej, ilość zakupionych produktów w sklepie, znacząco determinuje koszty wysyłki jakie faktycznie ponosi firma. Aby umożliwić wyliczanie kosztu wysyłki w czasie rzeczywistym, w koszyku klienta, w zależności od liczby, wagi i rozmiarów produktów, wdrożono moduł, który pozwala na automatyczne wyliczanie ceny dostawy w zależności od przyjętych parametrów.
Administrator systemu, w panelu administracyjnym może wyznaczyć wysokość dopłaty w przypadku przekroczenia ustalonych progów sumarycznej wagi całego koszyka lub liczby produktów. Po ich przekroczeniu, do kosztów dostawy zostanie dodana dodatkowa suma i będzie się ona proporcjonalnie zwiększać według przyjętych parametrów, np. podwajać.

Inspiracje

Unikalną funkcjonalnością rozwiązania 2ClickShop są inspiracje w formie galerii. Moduł ten  stanowi integralną część serwisu, wraz z mechanizmem umożliwiającym obsłudze sklepu na łatwe i intuicyjne przypisywanie produktów do konkretnych fotografii. Tym samym, kiedy klient będzie poszukiwał inspiracji dotyczących swojego ogrodu, wystarczy że obejrzy zdjęcia produktów z asortymentu sklepu, w atrakcyjnych aranżacjach i już z tego miejsca doda produkty użyte w inspiracji, bezpośrednio do koszyka.

Responsywny Portal
Zobacz online

Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies klikając przycisk Ustawienia. Aby dowiedzieć się więcej zachęcamy do zapoznania się z Polityką Cookies oraz Polityką Prywatności.

Ustawienia

Szanujemy Twoją prywatność. Możesz zmienić ustawienia cookies lub zaakceptować je wszystkie. W dowolnym momencie możesz dokonać zmiany swoich ustawień.

Niezbędne pliki cookies służą do prawidłowego funkcjonowania strony internetowej i umożliwiają Ci komfortowe korzystanie z oferowanych przez nas usług.

Pliki cookies odpowiadają na podejmowane przez Ciebie działania w celu m.in. dostosowania Twoich ustawień preferencji prywatności, logowania czy wypełniania formularzy. Dzięki plikom cookies strona, z której korzystasz, może działać bez zakłóceń.

Więcej

Tego typu pliki cookies umożliwiają stronie internetowej zapamiętanie wprowadzonych przez Ciebie ustawień oraz personalizację określonych funkcjonalności czy prezentowanych treści.

Dzięki tym plikom cookies możemy zapewnić Ci większy komfort korzystania z funkcjonalności naszej strony poprzez dopasowanie jej do Twoich indywidualnych preferencji. Wyrażenie zgody na funkcjonalne i personalizacyjne pliki cookies gwarantuje dostępność większej ilości funkcji na stronie.

Więcej

Analityczne pliki cookies pomagają nam rozwijać się i dostosowywać do Twoich potrzeb.

Cookies analityczne pozwalają na uzyskanie informacji w zakresie wykorzystywania witryny internetowej, miejsca oraz częstotliwości, z jaką odwiedzane są nasze serwisy www. Dane pozwalają nam na ocenę naszych serwisów internetowych pod względem ich popularności wśród użytkowników. Zgromadzone informacje są przetwarzane w formie zanonimizowanej. Wyrażenie zgody na analityczne pliki cookies gwarantuje dostępność wszystkich funkcjonalności.

Więcej

Dzięki reklamowym plikom cookies prezentujemy Ci najciekawsze informacje i aktualności na stronach naszych partnerów.

Promocyjne pliki cookies służą do prezentowania Ci naszych komunikatów na podstawie analizy Twoich upodobań oraz Twoich zwyczajów dotyczących przeglądanej witryny internetowej. Treści promocyjne mogą pojawić się na stronach podmiotów trzecich lub firm będących naszymi partnerami oraz innych dostawców usług. Firmy te działają w charakterze pośredników prezentujących nasze treści w postaci wiadomości, ofert, komunikatów mediów społecznościowych.

Więcej