Trade efficiency grow - usprawnij pracę handlowca z 2ClickShop Cloud
Rola handlowca w pozyskiwaniu klientów, szczególnie w e-Commerce B2B, jest bardzo ważna. Dlatego warto wyposażyć się w dobrze zaprojektowane narzędzia, które automatyzują procesy oraz zapewniają sprawną i kompleksową obsługę klienta biznesowego. Pulpit handlowca i Ofertownik to rozwiązania, które nie tylko pozwolą zaoszczędzić czas, ale również wpłyną znacząco na zadowolenie Twoich klientów.
Kompleksowe rozwiązania i systemy e-Commerce B2B wpływają na wzrost efektywności pracy poszczególnych działów w firmie. Dobrze zaprojektowana, w pełni konfigurowalna i skalowalna platforma e-Commerce zawiera również rozwiązania usprawniające pracę handlowców i specjalistów ds. sprzedaży. Po zalogowaniu się do systemu e-Commerce B2B, handlowiec powinien mieć dostęp do wielu narzędzi, które umożliwiają mu sprawną obsługę klientów i pozwalają automatyzować procesy.
Pulpit handlowca
Nasze doświadczenie wskazuje, że kompleksowe rozwiązania e-Commerce B2B wpływają na wzrost efektywności pracy oraz zwiększają skuteczność handlowców. Dobrze zaprojektowany system e-Commerce B2B to ogromne wsparcie pracy handlowca; źródło informacji o klientach, ale również możliwość przeglądu rozliczeń i złożenia zamówienia w imieniu klienta. Pulpit handlowca, który dostarczany jest w usłudze chmurowej, pozwala na obsługę z dowolnego miejsca na świecie z dostępem do internetu, a ponadto oszczędza czas, co znacząco wpływa na wzrost sprzedaży i jej rentowności. Proponowany przez 2ClickShop Cloud pulpit handlowca, umożliwiający kompleksową obsługę B2B, nie tylko usprawnia pracę, ale również wpływa na zadowolenie Twoich klientów biznesowych. Dzięki danym wprowadzonym do systemu w czasie rzeczywistym, unikniesz również opóźnień wynikających z konieczności manualnego zbierania i ewidencjonowania danych.
Ofertownik
Jest to narzędzie wspierające handlowca w tworzeniu ofert dla klienta. Umożliwia on generowanie ofert w formacie PDF. Ofertownik jest zaawansowanym modułem, który w oparciu o indywidualny szablon pozwala handlowcom i dystrybutorom na przygotowanie oferty handlowej dla klienta końcowego na podstawie bazy produktowej i warunków handlowych użytkownika w systemie B2B. Ponadto, np. w przypadku cykliczności zamówień, umożliwia on archiwizowanie wygenerowanych wcześniej ofert i ich dalsze przekształcenie w aktualne zamówienia. Atutem Ofertownika jest również uporządkowanie i usprawnienie procesu ofertowania, a wsparcie jakie oferuje, obejmuje zarówno zakres pracy handlowców, jak i resellerów:
Handlowiec - na poziomie Panelu handlowca, umożliwia generowanie ofert dla resellerów lub klientów końcowych;
Reseller - na poziomie panelu klienta, pozwala generować oferty dla klientów końcowych.
Więcej o Ofertowniku wspominaliśmy w naszym artykule “Generator ofert PDF w systemie B2B jako narzędzie wspierające handlowca”
Dobrze funkcjonujące narzędzia i skalowalna, w pełni konfigurowalna platforma B2B to fundament efektywnej pracy handlowca. Zastosowanie rozwiązań oferowanych przez 2ClickShop Cloud, to nie tylko automatyzacja procesów a tym samym pracy, ale przede wszystkim zadowolenie Twoich klientów wynikające z kompleksowej obsługi. Jeżeli chcesz wiedzieć więcej o oferowanych rozwiązaniach i planujesz stworzyć/zmienić platformę B2B - Skontaktuj się z nami!
Zainteresował Cię artykuł? Chcesz wiedzieć więcej o trendach w e-Commerce i rozwiązaniach 2ClickShop Cloud? - Zapisz się do naszego newslettera!