Warsztaty partnerskie dla zespołów 2ClickShop + Marketizator
Zwiększanie konwersji, to jedno z największych wyzwań rynku e-commerce. Przemyślany układ strony, umieszczone w serwisie przyciski CTA (Call to Action) lub dedykowane mailingi nie przynoszą oczekiwanych rezultatów sprzedażowych.
Zamiana użytkowników strony czy sklepu internetowego w kupujących, to strategia e-marketingowa maksymalizująca przychody. Optymalizacja konwersji strony internetowej i sklepu internetowego jest kluczowym elementem niezbędnym do zrealizowania postawionych celów sprzedażowych sklepu.
Dwudniowe warsztaty partnerskie dla zespołów Trol Intermedia i Marketizator miały na celu lepsze poznanie nowych funkcjonalności i rozwiązań obu platform.
Warsztaty partnerskie dla zespołów 2ClickShop + Marketizator
Warsztaty miały na celu zdiagnozowanie możliwych obszarów współpracy obu zespołów oraz platform Marketizator i 2ClickShop. Przeprowadzona integracja systemów pozwoli na bardziej efektywne prowadzenie optymalizacji serwisów oraz sklepów internetowych na podstawie testów A/B, personalizacji oraz segmentacji użytkowników.
Warsztaty partnerskie dla zespołów 2ClickShop + Marketizator
Integracja rozwiązania 2ClickShop oraz Marketizator udowadnia jak potężnym narzędziem sprzedażowym może być dobrze zoptymalizowany sklep internetowy czy przemyślana strona wizerunkowa. Segmentacja klientów po ponad 40 parametrach (np. wg pogody, wg historii poprzednich zakupów, wg odpowiedzi na pytanie w wybranej ankiecie czy wg wartości koszyka), czy też testy AB prowadzone w czasie rzeczywistym, są odpowiednim dopełnieniem wiedzy e-marketingowej wykorzystywanej przy tworzonych rozwiązaniach w 2ClickShop.
Rynek e-commerce wymaga ciągłego obserwowania zachowań użytkowników, a dzięki odpowiednim narzędziom zmienia ich w klientów.