09 / 06 / 2014
System B2B w branży telekomunikacyjnej dla CC Partners
Branża telekomunikacyjna jest jedną z najszybciej rozwijających się gałęzi gospodarki. Nowoczesne technologie i oprogramowania są stałym elementem tego biznesu. Ciągły rozwój sprawia, że firmy z tego obszaru muszą się dostosować do aktualnych trendów. Wsparcie działań biznesowych poprzez zaimplementowanie kompleksowego systemu B2B jest ciekawym rozwiązaniem.
W branży telekomunikacyjnej panuje duża konkurencja, co sprawia, że firmy z tego obszaru stale śledzą nowinki technologiczne i inwestują w nie. Wszystko w celu utrzymania odpowiedniej pozycji na rynku, dorównaniu konkurencji.
Odpowiednia inwestycja może spowodować, że firma będzie o krok przed rynkiem. Co ważne, w branży tej panuje duża presja na optymalizację kosztów. Jednak zdecydowana większość przedsiębiorstw wyczerpała już standardowe możliwości obniżenia wydatków. Redukcji kosztów trzeba szukać w niestandardowych metodach. W związku z tym firmy poszukują innowacyjnych rozwiązań, które pozwolą zmniejszyć nakłady oraz usprawnić pracę.
System B2B pozwala zautomatyzować procesy biznesowe. W branży telekomunikacyjnej niezbędne jest oprogramowanie, które umożliwi pracownikom, klientom dostęp do prywatnych kont, płatności 24 h na dobę przez siedem dni w tygodniu. Poza tym musi oferować różnorodne narzędzia do obsługi klienta, które wzajemnie się ze sobą integrują.
System B2B dla branży telekomunikacyjnej projektowaliśmy i wdrażaliśmy dla firmy C&C Partners Telecom Sp. z o.o, która oferuje nowoczesne rozwiązania z zakresu telekomunikacji, teleinformatyki oraz zabezpieczeń. W celu przygotowania systemu idealnie dopasowanego do potrzeb klienta przeprowadziliśmy szereg analiz i wywiadów. Najważniejsze jest indywidualne do każdego projektu, poznanie i zrozumienie branży.
Dla klienta ważne było przejrzyste zaprezentowanie oferty produktowej dla konkretnej grupy odbiorców. Zaproponowane rozwiązanie umożliwiło przedstawienie produktów w formie 3D. Istotne było także zintegrowanie danych z Systemem Siebel CRM. Dzięki temu pracownicy w dowolnym momencie mogą zweryfikować zamówienia, ich stan realizacji. System B2B sprawił, że partnerzy firmy mogą przygotowywać własne, indywidualne koszyki zamówień, kontaktować się z dedykowanym opiekunem handlowym. Większość działań realizowanych jest w kanale internetowym.
Zapraszamy do lektury case study, przedstawiającego wdrożenie Systemu B2B zintegrowanego w pełni z Siebel CRM dla tej firmy Case Study - C&C Partners Telecom