Ostatnio na blogu
Anita Żuber
Anita Żuber
28 / 02 / 2019

BIZUU rusza z nowym sklepem internetowym!

Nowa odsłona sklepu bizuu.com jest odpowiedzią na potrzeby klientek oraz na trendy w sprzedaży online kształtowane w kategorii fashion przez światowe marki premium. Nowy sklep bizuu.com doskonale koresponduje z wizją i stylem marki Bizuu oraz wpisuje się w styl i jakość serwisów światowych...
Czytaj całość
5 min. czytania
Igor Czajkowski
Igor Czajkowski

Jak przygotować swój sklep internetowy do przedświątecznej gorączki zakupowej? cz.2

Przygotowanie sklepu internetowego do okresu świątecznego, to nie tylko dodatkowe funkcjonalności, które możesz wdrożyć, żeby więcej i lepiej sprzedawać. To także optymalizacja komunikacji i działania firmy oraz czas wzmożonej kreatywności, tak aby odróżnić się od konkurencji. Przeczytajcie...
Czytaj całość
5 min. czytania
Maciej Synoradzki
Maciej Synoradzki

Sprawdzone sposoby na zrobienie dobrego pierwszego wrażenia na Twoich klientach.

Z pewnością zdarzyło Ci się wejść do sklepu internetowego, który oferował poszukiwane przez Ciebie produkty, ale ostatecznie zrezygnowałeś z zakupu w tym sklepie. Może nie wzbudził Twojego zaufania, ponieważ wygląd sklepu był chaotyczny lub przestarzały, albo brakowało ważnych dla Ciebie...
Czytaj całość
5 min. czytania
Igor Czajkowski
Igor Czajkowski

Jak wykorzystać zestawy produktowe i promocje koszykowe do zwiększenia sprzedaży?

Ze sprzedażą produktów w zestawach jako konsumenci spotykamy się bardzo często. Z punktu widzenia klienta taki zakup jest korzystny, gdyż cena zestawu jest niższa niż elementów składowych. Taka korzyść jest doskonałym bodźcem do pokonania bariery zakupowej, a dla sklepu to z kolei doskonałe...
Czytaj całość
6 min. czytania

Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies klikając przycisk Ustawienia. Aby dowiedzieć się więcej zachęcamy do zapoznania się z Polityką Cookies oraz Polityką Prywatności.

Ustawienia

Szanujemy Twoją prywatność. Możesz zmienić ustawienia cookies lub zaakceptować je wszystkie. W dowolnym momencie możesz dokonać zmiany swoich ustawień.

Niezbędne pliki cookies służą do prawidłowego funkcjonowania strony internetowej i umożliwiają Ci komfortowe korzystanie z oferowanych przez nas usług.

Pliki cookies odpowiadają na podejmowane przez Ciebie działania w celu m.in. dostosowania Twoich ustawień preferencji prywatności, logowania czy wypełniania formularzy. Dzięki plikom cookies strona, z której korzystasz, może działać bez zakłóceń.

Więcej

Tego typu pliki cookies umożliwiają stronie internetowej zapamiętanie wprowadzonych przez Ciebie ustawień oraz personalizację określonych funkcjonalności czy prezentowanych treści.

Dzięki tym plikom cookies możemy zapewnić Ci większy komfort korzystania z funkcjonalności naszej strony poprzez dopasowanie jej do Twoich indywidualnych preferencji. Wyrażenie zgody na funkcjonalne i personalizacyjne pliki cookies gwarantuje dostępność większej ilości funkcji na stronie.

Więcej

Analityczne pliki cookies pomagają nam rozwijać się i dostosowywać do Twoich potrzeb.

Cookies analityczne pozwalają na uzyskanie informacji w zakresie wykorzystywania witryny internetowej, miejsca oraz częstotliwości, z jaką odwiedzane są nasze serwisy www. Dane pozwalają nam na ocenę naszych serwisów internetowych pod względem ich popularności wśród użytkowników. Zgromadzone informacje są przetwarzane w formie zanonimizowanej. Wyrażenie zgody na analityczne pliki cookies gwarantuje dostępność wszystkich funkcjonalności.

Więcej

Dzięki reklamowym plikom cookies prezentujemy Ci najciekawsze informacje i aktualności na stronach naszych partnerów.

Promocyjne pliki cookies służą do prezentowania Ci naszych komunikatów na podstawie analizy Twoich upodobań oraz Twoich zwyczajów dotyczących przeglądanej witryny internetowej. Treści promocyjne mogą pojawić się na stronach podmiotów trzecich lub firm będących naszymi partnerami oraz innych dostawców usług. Firmy te działają w charakterze pośredników prezentujących nasze treści w postaci wiadomości, ofert, komunikatów mediów społecznościowych.

Więcej