Ostatnio na blogu
Agnieszka Rybarczyk
Agnieszka Rybarczyk

Dlaczego potrzebujesz wymiany danych w czasie rzeczywistym w swoim eCommerce?

Marki sprzedające w modelu Omnichannel powinny zadbać o aktualną informację o statusie dostępności towaru w czasie rzeczywistym. Przeczytaj artykuł i dowiedz się, dlaczego Twój eCommerce potrzebuje wymiany danych w czasie rzeczywistym. Zawsze aktualne informacje Klienci oczekują, że informacje...
Czytaj całość
8 min. czytania
Maciej Synoradzki
Maciej Synoradzki
02 / 10 / 2019

Progressive Web App w eCommerce B2B. Co to jest PWA i jakie korzyści oznacza dla B2B?

Coraz więcej mówi się o progresywnych aplikacjach internetowych. Czym one właściwie są i co możemy dzięki nim zyskać? Czy PWA może mieć zastosowanie w B2B? Odpowiedzi na te i inne pytania przybliżamy w rozmowie z Maciejem Synoradzkim, praktykiem wdrożeń e-commerce B2C i B2B z ponad 20-letnim...
Czytaj całość
10 min. czytania
Igor Czajkowski
Igor Czajkowski

Transformacja cyfrowa - nowy trend, czy niezbędny element budowania przewagi biznesowej

Cyfryzacja, digitalizacja - tego typu sformułowania pojawiają się podczas rozmów o transformacji cyfrowej. Wszystko to sprowadza się do wspólnego mianownika, czyli przekształcania procesów zachodzących w organizacjach, a w szczególności w firmach - ze świata analogowego i czynności manualnych...
Czytaj całość
8 min. czytania
Igor Czajkowski
Igor Czajkowski

System B2B. Dlaczego, dla kogo i jak? Czyli co wpływa na sukces wdrożenia systemu B2B.

Na sukces wdrożenia systemu B2B składa się wiele czynników. Większość opracowań dotyczących tego tematu skupia się na technicznych aspektach wdrożeń, marginalizując inne elementy, które bezpośrednio wpływają na sukces całości projektu. Rzecz w tym, że system B2B to coś więcej niż...
Czytaj całość
15 min. czytania
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.Ok