Ostatnio na blogu
Monika Anweiler
Monika Anweiler

Jak wykorzystać działania w social media do wygenerowania ruchu i promocji platformy B2B?

Media społecznościowe to obecnie jeden z najskuteczniejszych kanałów komunikacji, który pozwala budować świadomość marki poprzez jej pozycjonowanie oraz poprzez pogłębianie relacji z klientami. Co ciekawe z roku na rok coraz większe możliwości ma on w obszarze B2B, choć mogłoby się wydawać...
Czytaj całość
5 min. czytania
Mirosław Sobieraj
Mirosław Sobieraj

Jak wykorzystać persony do projektowania użyteczności w serwisie e-commerce?

Jeżeli Twoja firma sprzedaje online zarówno klientom indywidualnym, jak i hurtowym - wiesz, że obsługa tych dwóch grup odbywa się w inny sposób. Podział ten wynika z różnicy potrzeb klientów B2C i B2B. Kluczem do sukcesu jest analiza i opisanie grup docelowych użytkowników Twojego sklepu...
Czytaj całość
8 min. czytania
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.Ok