Ostatnio na blogu
17 / 05 / 2012

E-sprzedawco, zawalcz o pozytywne opinie!

Jak długo znany jest handel, tak długo ludzie, dokonując zakupów, kierują się opiniami innych konsumentów. Zjawisko to, zwane z języka angielskiego social shoppingiem, już od stuleci odgrywa kluczową rolę w procesie sprzedaży. Nieważne, czy transakcje dokonywane są tradycyjnie „w realu”...
25 / 04 / 2012

Jak napisać regulamin sklepu internetowego?

Masz świetny pomysł na biznes, wybrałeś najlepsze oprogramowanie, ustaliłeś i nabyłeś asortyment? Nie zapomniałeś o profesjonalnych zdjęciach i opisach produktów oraz atrakcyjnym wyglądzie e-sklepu i myślisz, że pamiętałeś o wszystkim? Jest jeszcze coś, bez czego e-sklep nie będzie...
07 / 02 / 2012

Konferencja SocialmediaStandard 2012

W dniach 2-3 lutego uczestniczyliśmy w Konferencji SocialmediaStandard 2012, która miała miejsce w wyjątkowo mroźnej w tych dniach Warszawie. Organizatorem wydarzenia był serwis Internet Standard, zajmujący się między innymi tematyką biznesu internetowego i e-commerce. SocialmediaStandard 2012...
27 / 10 / 2011

Service design - projektowanie usług

Nikogo nie dziwi pojęcie projektowania w kontekście tworzenia produktów, interfejsów czy grafiki, według wcześniej zaplanowanych schematów i wytycznych. Niemniej jednak warto pamiętać o tym, że projektowanie nie powinno ograniczać się jedynie do pracy nad produktem. Musi ono w równym stopniu...
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.Ok