Ostatnio na blogu
Igor Czajkowski
Igor Czajkowski

Jak wykorzystać zestawy produktowe i promocje koszykowe do zwiększenia sprzedaży?

Ze sprzedażą produktów w zestawach jako konsumenci spotykamy się bardzo często. Z punktu widzenia klienta taki zakup jest korzystny, gdyż cena zestawu jest niższa niż elementów składowych. Taka korzyść jest doskonałym bodźcem do pokonania bariery zakupowej, a dla sklepu to z kolei doskonałe...
Czytaj całość
6 min. czytania
Igor Czajkowski
Igor Czajkowski

Które 6 funkcjonalności Google Analytics powinieneś wykorzystywać w Twoim sklepie internetowym?

...kiedy użytkownik nie wykazał żadnej akcji po wejściu na Twoją witrynę. Twój współczynnik odrzuceń jest optymalny jeśli nie przekracza 40%. Wynik powyżej jest sygnałem do zastosowania zmian w sklepie lub przeanalizowania źródeł ruchu, które generują najwyższy współczynnik odrzuceń...
Czytaj całość
10 min. czytania
Monika Anweiler
Monika Anweiler

Jak wykorzystać działania w social media do wygenerowania ruchu i promocji platformy B2B?

Media społecznościowe to obecnie jeden z najskuteczniejszych kanałów komunikacji, który pozwala budować świadomość marki poprzez jej pozycjonowanie oraz poprzez pogłębianie relacji z klientami. Co ciekawe z roku na rok coraz większe możliwości ma on w obszarze B2B, choć mogłoby się wydawać...
Czytaj całość
5 min. czytania
Mirosław Sobieraj
Mirosław Sobieraj

Jak wykorzystać persony do projektowania użyteczności w serwisie e-commerce?

Jeżeli Twoja firma sprzedaje online zarówno klientom indywidualnym, jak i hurtowym - wiesz, że obsługa tych dwóch grup odbywa się w inny sposób. Podział ten wynika z różnicy potrzeb klientów B2C i B2B. Kluczem do sukcesu jest analiza i opisanie grup docelowych użytkowników Twojego sklepu...
Czytaj całość
8 min. czytania
Igor Czajkowski
Igor Czajkowski

Jak przygotować się do rozpoczęcia wdrożenia e-commerce? Od briefu do analizy przedwdrożeniowej.

Kiedy chcesz stworzyć swój e-commerce, zgłaszasz się do agencji i oczekujesz, że niemal natychmiast otrzymasz ofertę. Czy tak samo robisz, gdy chcesz znaleźć generalnego wykonawcę Twojego nowego, wymarzonego domu? Zapewne w takiej sytuacji nie oczekujesz, że wystarczy napisać e-mail do dewelopera...
Czytaj całość
7 min. czytania
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.Ok