01 / 12 / 2015

Responsywny sklep elektryczny dla Elektrozysk.pl

Nowoczesny i przyjazny sklep internetowy z artykułami elektrycznymi wiodących marek na rynku. W ofercie sklepu klient znajdzie zarówno aparaturę, osprzęt elektryczny, a także przewody oraz kable. Oferta sklepu skierowana jest przede wszystkim do prywatnych inwestorów, ale także do osób z branży. Wdrożenie wersji responsywnej wraz z pełną integracją systemu ERP w Real Time Exchange Data.

Responsive Web Design

Potrzeba zmiany sklepu spowodowana była przede wszystkim brakiem możliwości korzystania ze sklepu za pomocą coraz bardziej popularnych urządzeń mobilnych. Stąd też decyzja o nowej szacie graficznej w Responsive Web Design. Nowy indywidualny layout graficzny jest nowoczesny, czytelny i przede wszystkim eksponuje produkty. Dzięki mobilności użytkownicy mogą z powodzeniem dokonywać zakupów z poziomu różnych urządzeń. Jest to zdecydowane udogodnienie dla Klientów, co z kolei bezpośrednio przekłada się na zwiększenie konwersji w sklepie internetowym.

Sklep internetowy Elektrozysk.plResponsywny sklep internetowy Elektrozysk.pl

Zobacz online

Integracja z porównywarkami cenowymi

Sklep zintegrowany jest z porównywarkami cenowymi, takimi jak Ceneo, Nokaut, Skąpiec oraz Okazje.info. Dodanie produktów do sklepu, powoduje automatyczne dodanie tych produktów do porównywarek cenowych. Drugą możliwością jest wskazywanie pojedynczych produktów z poziomu panelu administracyjnego, które mają trafiać do porównywarek. Możliwość automatycznego dodania wszystkich produktów do porównywarek, jest dużym udogodnieniem dla administratora sklepu. Pozwala to zautomatyzować procesy i zaoszczędzić czas pracy obsłudze sklepu.

Jak znaleźć odpowiednią ścieżkę?

Specyfika branży i mnogość oferowanych produktów sprawiła, że najważniejsza stała się użyteczność sklepu i ergonomiczny sposób dotarcia do produktu.

Stąd też, przy realizacji tego projektu, kluczowe było opracowanie odpowiedniego sposobu wyeksponowania produktów, a także ich właściwe skategoryzowanie. Celem było oczywiście skrócenie czasu dotarcia do właściwego towaru. Dlatego też zdecydowano się na podział oferty według trzech kluczy; kategorii, producenta oraz serii.

Ponadto, w celu usprawnienia procesu wyszukania produktu i zakupu, zastosowano zaawansowane filtry dla odpowiednich kategorii oraz podkategorii. Pozwoliło to użytkownikowi trafnie sprecyzować swoje oczekiwania co do poszukiwanych produktów.

W sklepie zastosowano również zaawansowaną wyszukiwarkę z systemem podpowiedzi, która pomaga użytkownikom dotrzeć do odpowiedniego produktu.

Integracja z systemem ERP SOFTLAB w Real-Time Exchange Data

Sklep oparty o platformę 2ClickShop został zintegrowany w pełnym zakresie z systemem ERP ASSECO SOFTLAB, z którego pochodzą bezpośrednio ceny, stany magazynowe, produkty oraz kategorie. Zamówienia w sklepie automatycznie trafiają do systemu ERP, z którego są dalej obsługiwane i statusowane przez obsługę sklepu. Wszystkie te procesy przebiegają w czasie rzeczywistym, co zdecydowanie usprawnia procesy sprzedażowe i pozwala skrócić czas związany z obsługą zamówień.

Zobacz również: Platforma e-commerce dla dystrybutora marki Alcatel jako element startegii Omnichannel

Pełna integracja sklepu z innymi kanałami sprzedażyOmnichannel - zastosowana pełna integracja sklepu w modelu sprzedaży wielokanałowej

Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.Ok