25 / 10 / 2011

Raport e-commerce 2011

Ukazał się nowy raport e-commerce 2011, a w nim masa przydatnych informacji dla interesujących się rynkiem e-sprzedaży w Polsce.

Według raportu Internet to najszybciej rozwijający się kanał dystrybucji polskiego handlu – w 2011 roku wartość tego rynku może wzrosnąć nawet o 20 procent. W Polsce na obecną chwilę może istnieć już 10 tysięcy e-sklepów, co więcej Polacy coraz chętniej dokonują swoich zakupów online i aż 74 procent internautów kupuje w sieci.

Raport e-commerce 2011 dostarcza unikatowych informacji w zakresie obowiązujących trendów w e-zakupach. Autorzy zwracają uwagę na wzrost znaczenia optymalizacji użyteczności w e-sklepach, które coraz większą wagę przywiązują do konwersji oraz lojalności. Sporo uwagi poświęcają również zakupom grupowym. W raporcie e-commerce 2011 nie umyka również uwadze fakt, iż swój e-biznes można wesprzeć środkami w ramach Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka. Autorzy raportu udzielają wskazówek, jakie warunki należy spełnić, aby otrzymać dotację.

Raport e-commerce 2011 dostarcza nam również informacji na temat polskich sklepów internetowych. Znajdziemy w nim szczegółowe badanie rynku e-commerce na podstawie 7 tys. rozesłanych ankiet. Jakie e-sklepy powstają, co się najlepiej sprzedaje, jaką ilość różnych towarów mają w nich właściciele i w jakie formy reklamy inwestują. Dla każdego właściciela e-sklepu oraz osoby interesującej się branżą e-commerce, to podstawowa lektura.

Raport dostępny jest pod adresem: http://files.idg.pl/news/Raport_eCommerce_2011.zip Serdecznie zapraszamy do zapoznania się z nim.

Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies klikając przycisk Ustawienia. Aby dowiedzieć się więcej zachęcamy do zapoznania się z Polityką Cookies oraz Polityką Prywatności.

Ustawienia

Szanujemy Twoją prywatność. Możesz zmienić ustawienia cookies lub zaakceptować je wszystkie. W dowolnym momencie możesz dokonać zmiany swoich ustawień.

Niezbędne pliki cookies służą do prawidłowego funkcjonowania strony internetowej i umożliwiają Ci komfortowe korzystanie z oferowanych przez nas usług.

Pliki cookies odpowiadają na podejmowane przez Ciebie działania w celu m.in. dostosowania Twoich ustawień preferencji prywatności, logowania czy wypełniania formularzy. Dzięki plikom cookies strona, z której korzystasz, może działać bez zakłóceń.

Więcej

Tego typu pliki cookies umożliwiają stronie internetowej zapamiętanie wprowadzonych przez Ciebie ustawień oraz personalizację określonych funkcjonalności czy prezentowanych treści.

Dzięki tym plikom cookies możemy zapewnić Ci większy komfort korzystania z funkcjonalności naszej strony poprzez dopasowanie jej do Twoich indywidualnych preferencji. Wyrażenie zgody na funkcjonalne i personalizacyjne pliki cookies gwarantuje dostępność większej ilości funkcji na stronie.

Więcej

Analityczne pliki cookies pomagają nam rozwijać się i dostosowywać do Twoich potrzeb.

Cookies analityczne pozwalają na uzyskanie informacji w zakresie wykorzystywania witryny internetowej, miejsca oraz częstotliwości, z jaką odwiedzane są nasze serwisy www. Dane pozwalają nam na ocenę naszych serwisów internetowych pod względem ich popularności wśród użytkowników. Zgromadzone informacje są przetwarzane w formie zanonimizowanej. Wyrażenie zgody na analityczne pliki cookies gwarantuje dostępność wszystkich funkcjonalności.

Więcej

Dzięki reklamowym plikom cookies prezentujemy Ci najciekawsze informacje i aktualności na stronach naszych partnerów.

Promocyjne pliki cookies służą do prezentowania Ci naszych komunikatów na podstawie analizy Twoich upodobań oraz Twoich zwyczajów dotyczących przeglądanej witryny internetowej. Treści promocyjne mogą pojawić się na stronach podmiotów trzecich lub firm będących naszymi partnerami oraz innych dostawców usług. Firmy te działają w charakterze pośredników prezentujących nasze treści w postaci wiadomości, ofert, komunikatów mediów społecznościowych.

Więcej