Początek roku – czas postanowień
Koniec roku to nie tylko czas podsumowań i raportów, to również czas tworzenia strategii i planów - postanowień noworocznych. Przeczytaj kilka naszych propozycji i wybierz te, które najbardziej ci odpowiadają.
Zaczynamy – 1 stycznia już niedługo!
Bądź mobile
Czy masz już stronę dostosowaną do urządzeń mobilnych? Jak pisaliśmy już wielokrotnie (przeczytaj np. tutaj) strona dostosowana do użytku na innych urządzeniach niż komputer stacjonarny i laptop to konieczność! Większość potencjalnych klientów posiada telefony komórkowe z dostępem do Internetu i każdego dnia z nich korzysta – nie tylko z komunikatorów, map, maili, ale również z researchu zakupowego i wykonywania konkretnych transakcji.
Bądź social
Rozszerzenie możliwości reklamowych na Instagramie, Facebooku i innych kanałach social media spowodowało, że coraz więcej marek decyduje się na codzienną komunikację na wybranych kanałach. Bezpośredni kontakt z klientami, pokazanie jak wygląda codzienność w firmie oraz informowanie o bieżących promocjach oraz promowanie aktualnej oferty produktowej nie tylko zaangażuje, ale zbuduje wokół twojej aktywną społeczność zainteresowanych.
Bądź tam, gdzie Twoi klienci
Zapewne masz konkretną wiedzę, kto jest grupą docelową twoich produktów, ale czy wiesz co czyta, na jakie strony wchodzi Twój potencjalny klient? Tworząc kampanię banerową lub chcąc założyć konto na portalu społecznościowym musisz wiedzieć gdzie są Twoi klienci i skupić się na tych dokładnie obszarach.
Bądź ekspertem
Pokaż swoim klientom, że jesteś niekwestionowanym ekspertem w swojej dziedzinie. Publikuj artykuły w branżowych magazynach, uczestnicz w konferencjach, targach – dyskutuj i pojawiaj się tam, gdzie się rozmawia.
Bądź o krok do przodu
Nie czekaj na konkurencję, w momencie kiedy wszyscy mają już stronę mobilną może być już za późno, aby odzyskać straconych klientów, którzy z powodu jej braku zrezygnowali z zakupów w Twoim sklepie. Staraj się śledzić bieżące trendy i myśleć krok naprzód. Kiedy wszyscy już mają profil na Facebooku bardzo ciężko się przebić, pomyśl gdzie jest luka w Twojej branży, gdzie jeszcze mogą być Twoi klienci. Nie spoczywaj na laurach – cały czas myśl jak ulepszyć swoją stronę czy marketing. Prowadź skuteczną promocję swojej marki!
Bądź elastyczny
Wcześniej założona strategia nie przynosi oczekiwanych rezultatów? Może czas zmienić kierunek działań? Nie trzymaj się kurczowo wcześniej założonych planów, czasem wystarczy dopuścić do głosu kogoś o mniejszym doświadczeniu, ale pełnego zapału i ze świeżym spojrzeniem.
Koniec roku, to idealny czas aby przemyśleć swoją dotychczasową strategię działania, skorzystaj z naszych porad i zaplanuj wprowadzenie zmian!