Nowa odsłona sklepu internetowego marki HOUSE&More
Marka HOUSE&more skierowana jest do osób, które interesują się stylowym designem, pięknym wnętrzem i kochają piękne przedmioty. HOUSE&more to wszystko czego potrzebujemy do wyposażenia domu, ale również ogrodu.
Pod szyldem HOUSE&more funkcjonuje sklep internetowy, a także kilkanaście salonów typu concept store. Wszystkie produkty pochodzą od renomowanych światowych marek wnętrzarskich jak: Riviera Maison, Eichholtz, Van Roon, Manutti i inne. Poza nimi salony oferują liczne kolekcje mebli ogrodowych marki własnej Milloo.
„ W związku z błyskawicznym rozwojem rynku e-commerce, nasz sklep niewspierający dotychczas zakupów mobilnych, wymagał dostosowania oraz przebudowy do obecnych standardów. Podjęliśmy decyzję o wdrożeniu nowego, responsywnego layoutu sklepu oraz poprawie usability. Kluczowym było również poszerzenie zakresu integracji z systemem Symfonia ERP do wymiany danych w czasie rzeczywistym, co umożliwiło jeszcze lepsze funkcjonowanie sprzedaży marki w modelu omnichannel.” Radosław Krajewski, Project Manager HOUSE&more
Piękno i elegancja w światowym wydaniu…
Przy realizacji nowej odsłony sklepu internetowego marki HOUSE&more największy nacisk położyliśmy na nowoczesność, użyteczność, responsywność oraz integrację. Dlatego też nowa odsłona sklepu, to przede wszystkim nowy, jeszcze bardziej przejrzysty layout graficzny w Responsive Web Design, co spowodowane jest oczywiście rosnącą popularnością zakupów online realizowanych z urządzeń mobilnych. Nowa wizualizacja sklepu to nowoczesny i elegancki styl, a jednocześnie minimalistyczna forma, zgodna ze światowymi trendami. W witrynie połączono dwie funkcje, funkcję sklepu internetowego oraz informacyjną marki. Sklep zachwyca przejrzystością i nowoczesnym stylem. Całość dopełniają profesjonalnie wykonane zdjęcia. [caption
Responsywny sklep internetowy Houseandmore.pl
Wymarzone prezenty…
W sklepie został zaprojektowany i wdrożony dedykowany moduł - lista prezentów. Umożliwia on stworzenie specjalnej listy prezentów na wyjątkowe okazje np. ślub. Osoby zainteresowane, np. narzeczeni tworzą własną listę prezentów, które chcieliby otrzymać od gości. Wybierają produkty w sklepie, a następnie generuje się link, który odnosi się do listy prezentowej zawierającej wybrane produkty i taki link udostępniają zaproszonym gościom. Jeżeli dany gość wybierze i zakupi któryś z produktów z listy, produkt znika z niej dla pozostałych gości. Jest to ciekawe rozwiązanie, które w Polsce zaczyna cieszyć się coraz większą popularnością i pozwala uniknąć zdublowanych prezentów. Integracja z Symfonia ERP w Real-Time Exchange Data Sklep został poddany głębokiej integracji z systemem Symfonia ERP, z którego pochodzą bezpośrednio ceny, stany magazynowe oraz informacje o produktach. Zamówienia ze sklepiu automatycznie trafiają również do systemu ERP, z którego są dalej obsługiwane i statusowane. Dzięki integracji proces realizacji zamówienia przebiega sprawnie i szybko, co niewątpliwie pozytywnie wpływa na odbiór sklepu przez Klientów. Wszystkie te procesy oczywiście przebiegają w czasie rzeczywistym, co w przypadku sprzedaży wielokanałowej, którą realizuje marka, ma istotne znaczenie dla całego procesu logistycznego.
Omnichannel - zastosowana integracja sklepu z innymi kanałami sprzedaży
„Nowa odsłona sklepu HOUSE&more doskonale wpisuje się w obecne trendy oraz dobrze koreluje się z oferowanymi produktami naszych marek. Udostępnienie wersji responsywnej umożliwiło naszym Klientom, realizację zamówień z urządzeń mobilnych, takich jak tablet czy smartfon, a poszerzenie integracji z programem ERP w trybie rzeczywistym, usprawnia procesy sprzedażowo – logistyczne. Jesteśmy usatysfakcjonowani z efektów jakie zostały osiągnięte w trakcie prac koncepcyjnych, kreacyjnych i wdrożeniowych.” Radosław Krajewski, Project Manager HOUSE&more