Brygida Ponicka-Kąkol
Brygida Ponicka-Kąkol
28 / 05 / 2019

Meblik.pl nowoczesny serwis wizerunkowy i katalog produktowy

5 min. czytania

Meblik to działający od 2006 roku, polski producent mebli dziecięcych i młodzieżowych. Aby podkreślić najwyższą jakość produkowanych mebli, Meblik potrzebował nowego serwisu WWW, najlepiej wpisującego się w ducha marki. Do realizacji został wybrany zespół 2ClickShop.

Unikalny wygląd karty produktowej

Najważniejszym aspektem, podczas podjęcia decyzji o zakupie mebli premium są emocje. Dlatego nie tylko pierwsze wrażenie ma znaczenie, ale również przekonanie klienta wyglądem i zawartością karty produktu. Przede wszystkim musi on zobaczyć doskonałej jakości zdjęcia nie tylko frontu mebla, ale też jego wymiary i wizualizację w pomieszczeniu w ujęciu do innych przedmiotów. W meblik.pl dzięki fotografiom dostępnym z poziomu karty produktowej, ukazujących całe aranżacje z zastosowaniem produktu, klient może z łatwością skomponować cały zestaw mebli i upewnić się, że wybrane przez niego meble będą tworzyły spójną całość.

Meblik.pl

Profesjonalnie zaprojektowany pokój w kilku krokach

Meblik wychodząc naprzeciw potrzebom klientów oferuje wykonanie darmowego projektu aranżacji pokoju dziecięcego z wykorzystaniem produktów z asortymentu firmy. Aby umożliwić zamówienie projektu “za free”, w witrynie zaimplementowany został moduł, który pozwala na załączenie plików przedstawiających aktualny wygląd pokoju, jego układ i wymiary. Następnie użytkownik intuicyjnie, za pomocą wybieraka, decyduje z której kolekcji meble mają zostać użyte w aranżacji. Ostatecznie otrzymuje darmowy projekt nowego pokoju wraz z listą użytych mebli.

Połączenie sprzedaży online i offline

W witrynie meblik.pl użytkownik ma możliwość utworzenia listy wybranych produktów, które chciałby kupić i wysłać ją do wybranego przez siebie salonu, który zrealizuje zamówienie. Taką listę, klient może też pobrać jako plik PDF. Kiedy zamówienie zostanie skompletowane, obsługa sklepu wybranego przez klienta, skontaktuje się z kupującym w celu ustalenia sposobu dowozu produktów. Sam wybór najbliższego salonu dostępny jest za pomocą interaktywnej mapy, gdzie już po wpisaniu własnego kodu pocztowego, klientowi przedstawione zostaną najbliższe salony dostępne w jego okolicy. To również narzędzie dla salonów i kierownika działu handlowego firmy Meblik, którzy w panelu administracyjnym witryny widzą utworzone listy zakupowe klientów i dzięki temu mogą w pełni nimi zarządzać i monitorować konwersje, a więc sprawdzać które listy zakupowe finalnie przekształciły się w sprzedaż i o jakiej wartości.

Mimo, że meblik.pl nie prowadzi wprost sprzedaży online to zastosowane w witrynie rozwiązania pozwalają firmie skutecznie wpływać na budowanie świadomości marki i na emocje klientów, którzy chcą kupić dla swojego dziecka piękne i trwałe meble.

Zobacz online

Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.Ok