Maciej Synoradzki
Maciej Synoradzki

Materacarnia.pl - dobry sklep z dobrymi materacami.

5 min. czytania

"O jakości można mówić, kiedy tym co do nas wraca są klienci a nie produkty" - motto Siemensa

Wersalka, tapczan czy kanapa to mebel znany każdemu w Polsce, używany w prawie każdym mieszkaniu i domu w latach 80-tych, 90-tych. W pokojach dziecięcych królowały również rozkładane fotele. Zmiana codziennego rytuału w relaksujący odpoczynek to zadanie jakiego podjął się właściciel firmy Materacarnia.pl. Od 1992 roku budował pozycję jednocześnie wykorzystywał potencjał rynku i tworzył trendy.

Firma jest na rynku nieprzerwanie od prawie 25 lat gwarantując swoim doświadczeniem i jakością, że produkty wytwarzane w Polsce są wysokiej klasy. Materacarnia.pl to sklep, który powstał w celu zapewnienia wszystkim klientom produktów dopasowanych do ich indywidualnych potrzeb.

Widok sklepu materacarnia.pl

Zidentyfikowany problem/szansa

Produkty oferowane przez Materacarnia.pl wyróżniają się wysoką jakością popartą zdobytymi certyfikatami. Metoda produkcji oraz używane materiały gwarantują firmie przewagę konkurencyjną. W porównaniu z wytwarzanymi i importowanymi materacami spoza Europy produkt firmy wyróżnia komfort bezpieczeństwa użytkowania i gwarancja zadowolenia klienta.

Dotarcie do klientów było dotychczas ograniczone tylko do sprzedaży offline. Rozpoczęcie działań w zakresie e-commerce, jak e-marketingu przez responsywny sklep internetowy, umożliwiło wzrost sprzedaży poprzez nowy kanał komunikacji.

Zaproponowane rozwiązanie

Realizacja sklepu Materacarnia.pl przez zespół 2ClickShop rozpoczęła się od wnikliwiej analizy rynku producentów materacy i możliwości wykorzystania przewagi konkurencyjnej firmy. Możliwość zakupu materacy bezpośrednio na stronie producenta to wykorzystanie jakości oferowanej przez firmę, w połączeniu z doświadczeniem jako producenta przy jednoczesnej gwarancji najniższej ceny. Cześć wizerunkowa sklepu internetowego daje możliwość zaprezentowania historii firmy, poszerzonej oferty jak również wskazanie wybranych wartości budujących zaufanie klientów. 

Menu produktowe znajdujące się po lewej stronie wdrożonego sklepu internetowego umożliwia szybkie dotarcie z ofertą do poszukujących produktów przez klientów. Czytelny podział na kategorie to ograniczenie ruchu klienta na stronie i przeprowadzenie w kilku krokach transakcji sprzedaży.

Informacja dotycząca oferowanych produktów jest zaimplementowana jako blog na stronie. Informacje na temat doboru rodzaju materaca, stosowanych tkaninach, rodzajach produktów jest niezbędnym elementem prowadzącym do zwiększenia wiedzy o produkcie co bezpośrednio przekłada się na konwersję w sklepie. Publikowane treści na blogu z użyciem słów kluczowych (SEO) kieruje do dedykowanej oferty i poszczególnych produktów.

Lista materacy na stronie została ułożona w dwóch kolumnach. Taki układ strony jest wymuszony specyfiką produktów oraz branży. Widoczność produktów oraz ich cech dodatkowych jest kontynuacją strategii ułatwienia dostępu klientów bezpośrednio do oferty.


Zobacz sklep online

Karta produktu jest przemyślanym projektem z zakresu design i UX/UI opartym na badaniach rynku e-commerce. To rozwiązanie pozwala wybrać model, a następnie konkretny rozmiar. W przypadku problemów z wyborem konkretnego materaca czy też dodatkowymi pytaniami dotyczącymi produktu został stworzony panel Zamówienia przez telefon. Stworzone pole zamówienia telefonicznego umożliwia pozostawienie przez klienta numeru kontaktowego, tak aby Dział Obsługi Klienta mógł skontaktować się bezpośrednio w celu doprecyzowania zamówienia. Zalety zostały przedstawione w postaci symboli, które w uproszczony sposób prezentują cechy danego produktu.

Efekt powdrożeniowy

Dzięki wdrożeniu sklepu internetowego producent Materacarnia.pl poszerzył grono swoich klientów o nowy kanał sprzedaży, stając się w niedługim czasie, jednym z liderów sprzedaży internetowej materacy. Klienci indywidualni poszukujący jakościowych polskich produktów mogą dokonywać zakupów bezpośrednio u producenta 24/7. Dostępność porad na blogu oraz szeroka oferta wraz z dopasowaniem indywidualnym produktów i doradztwem sprzedawcy, daje znaczącą przewagę konkurencyjną, która przekłada się na zwiększający udział w rynku.

Nasze materace wyróżnia innowacyjność technik wykonania nakierowana na zdrowotny wpływ snu, a zespół Trol Intermedia wyróżnia innowacyjność i jakość wdrożenia oprogramowania 2ClickShop. Wkroczenie na rynek e-commerce i czerpanie z niego korzyści to był strzał w dziesiątkę.
Materacarnia.pl

Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies klikając przycisk Ustawienia. Aby dowiedzieć się więcej zachęcamy do zapoznania się z Polityką Cookies oraz Polityką Prywatności.

Ustawienia

Szanujemy Twoją prywatność. Możesz zmienić ustawienia cookies lub zaakceptować je wszystkie. W dowolnym momencie możesz dokonać zmiany swoich ustawień.

Niezbędne pliki cookies służą do prawidłowego funkcjonowania strony internetowej i umożliwiają Ci komfortowe korzystanie z oferowanych przez nas usług.

Pliki cookies odpowiadają na podejmowane przez Ciebie działania w celu m.in. dostosowania Twoich ustawień preferencji prywatności, logowania czy wypełniania formularzy. Dzięki plikom cookies strona, z której korzystasz, może działać bez zakłóceń.

Więcej

Tego typu pliki cookies umożliwiają stronie internetowej zapamiętanie wprowadzonych przez Ciebie ustawień oraz personalizację określonych funkcjonalności czy prezentowanych treści.

Dzięki tym plikom cookies możemy zapewnić Ci większy komfort korzystania z funkcjonalności naszej strony poprzez dopasowanie jej do Twoich indywidualnych preferencji. Wyrażenie zgody na funkcjonalne i personalizacyjne pliki cookies gwarantuje dostępność większej ilości funkcji na stronie.

Więcej

Analityczne pliki cookies pomagają nam rozwijać się i dostosowywać do Twoich potrzeb.

Cookies analityczne pozwalają na uzyskanie informacji w zakresie wykorzystywania witryny internetowej, miejsca oraz częstotliwości, z jaką odwiedzane są nasze serwisy www. Dane pozwalają nam na ocenę naszych serwisów internetowych pod względem ich popularności wśród użytkowników. Zgromadzone informacje są przetwarzane w formie zanonimizowanej. Wyrażenie zgody na analityczne pliki cookies gwarantuje dostępność wszystkich funkcjonalności.

Więcej

Dzięki reklamowym plikom cookies prezentujemy Ci najciekawsze informacje i aktualności na stronach naszych partnerów.

Promocyjne pliki cookies służą do prezentowania Ci naszych komunikatów na podstawie analizy Twoich upodobań oraz Twoich zwyczajów dotyczących przeglądanej witryny internetowej. Treści promocyjne mogą pojawić się na stronach podmiotów trzecich lub firm będących naszymi partnerami oraz innych dostawców usług. Firmy te działają w charakterze pośredników prezentujących nasze treści w postaci wiadomości, ofert, komunikatów mediów społecznościowych.

Więcej