Kolejne premiery 2ClickShop, najczęściej wybieranej platformy B2B w Polsce, podczas Targów eHandlu
Marka 2ClickShop, wraz z zespołem, po raz kolejny zaprezentowała swoje skalowalne rozwiązanie e-Commerce B2B/B2C, tym razem rozwinięte o wsparcie obszarów CRM, skierowane do działów handlowych i sprzedaży B2B. Premierę dopełniła prezentacja 2CS pt. “Czy Platforma B2B to tylko e-Commerce czy już Sales CRM? Tipy ze 100 ostatnich wdrożeń systemów B2B/B2C w modelu SaaS” na głównej scenie, której marka była kuratorem.
(Film promujący rozwiązanie 2ClickShop na scenie Targów oraz stoisku marki.)
Liczna publiczność w sali przy scenie A miała okazję poznać ideę połączenia e-Commerce B2C, z ponad 40 modułami dedykowanymi sprzedaży B2B oraz obszarem wspierającym pracę handlowców i utrzymanie relacji z klientem sales CRM podczas prelekcji pt. “Czy Platforma B2B to tylko e-Commerce czy już Sales CRM? Tipy ze 100 ostatnich wdrożeń systemów B2B/B2C w modelu SaaS”, którą wygłosił Maciej Synoradzki, Senior Key Account Manager w 2ClickShop.
Nasz ekspert zaprezentował tipy “warte miliony” na bazie swojego 23-letniego doświadczenia w konsultacji, doradztwie i wdrożeniach platform e-Commerce B2B/B2C dla największych marek na polskim rynku takich jak: Agrii, AlfaElektro, Cortland, Neonail po średnie, jak: ePstryk, Halmar, Gabriella i mniejsze organizacje jak: MJW Tools, Color-Care, Meble Centrum zrealizowanych w edycjach Enterprise, Professional i Essential.
Jak można zaobserwować na podstawie ostatnich kilku edycji Targów eHandlu, nie zwalniamy tempa. Frekwencja na stoisku naszej marki była rekordowa, co też przełożyło się na niespotykaną dotąd liczbę potencjalnych klientów. Jako odpowiedź na zmieniające się potrzeby rynku, uruchomiliśmy również oficjalny cennik abonamentowy, pozwalający na wdrożenie platformy B2B już od 59 zł/msc i umożliwiając zamówienie online usługi wdrożeniowej wraz z abonamentem. Tym samym stając się jedynym w pełni SaaS-owym rozwiązaniem na rynku platform dedykowanym sprzedaży B2B.
Rozwiązanie 2ClickShop, poprzez najbardziej atrakcyjne warunki, metodologię i czas wdrożenia, stało się w ostatnim roku najczęściej wybieraną platformą B2B na polskim rynku.
Oprócz zespołu reprezentującego naszą markę 2ClickShop, targi odwiedzili również uczniowie z klasy e-Commerce, którzy odbywali aktualnie praktyki zawodowe w naszej firmie. Celem wyjazdu było praktyczne poznanie branży handlu elektronicznego oraz trendów i technologii, które towarzyszą nowoczesnej sprzedaży internetowej.
Każda edycja Targów jest dla nas wyzwaniem, ponieważ zawsze stawiamy sobie ambitne cele i staramy się zaskakiwać kolejnymi innowacjami w segmencie rozwiązań dla rynku sprzedaży łączącej światy B2B i B2C w ramach jednej usługi.
Jeśli nie mieli Państwo okazji wziąć udziału w targach, wspomnianej prelekcji czy odwiedzić naszego stoiska, a połączenie systemu CRM i e-Commerce oraz Tipy z ostatnich 100 wdrożeń zainteresowały Państwa, zachęcamy do umówienia wersji demonstracyjnej platformy.