Czy jesteś gotowy na "Black Friday"?
Black Friday to jeden z najważniejszych dni w roku dla wielu sklepów internetowych jak i dla kupujących. Gwarantowane kilkudziesięcioprocentowe obniżki, liczne rabaty zachęcają konsumentów do zakupów właśnie w tym dniu.
W tym roku Black Friday wypada 27 listopada. Święto zakupów jest zawsze dzień po Święcie Dziękczynienia – to właśnie w Stanach Zjednoczonych jest ono najbardziej popularne, a wyprzedaże w Walmarcie, Macys i innych megastorach obrosły już legendami.
Niekończące się kolejki, godziny oczekiwania tylko po to, aby następnie wydrzeć z kosza okazji upragniony sprzęt i biec do kasy, a przecież wiele promocji znajduje się również w sklepach internetowych!
Czy jesteś już gotowy?
Polacy już od kilku lat z uwagą śledzą piątkowe promocje, z każdym też rokiem przybywa amatorów promocji i okazyjnych zakupów. Pomyśl jak możesz zachęcić klientów do zakupu właśnie w tym dniu – kupon zniżkowy czy jednodniowa obniżka asortymentu z pewnością ucieszy niejednego łowcę promocji!
Wraz z czarnym piątkiem oficjalnie rozpoczyna się okres bożonarodzeniowych zakupów – to gorący czas dla e-commerce. Upewnij się, że twój sklep jest gotowy na wzmożone zainteresowanie, asortyment jest aktualny, strona działa bez zarzutu..
Czas na RWD
Czy Twój sklep jest przystosowany do urządzeń mobilnych? Obecnie to konieczność, coraz więcej konsumentów używa tabletu, smartfonu i to właśnie na nich przeprowadza codzienne transakcje internetowe, czy możesz sobie pozwolić na ich utratę? Nie ma czasu do stracenia! Więcej na ten temat przeczytasz tutaj.