17 / 12 / 2014

4 sposoby na to, by wejść w 2015 rok z impetem!

Koniec roku i początek nowego to nie tylko czas zabawy i odpoczynku, lecz także idealny czas na przemyślenia i snucie planów na przyszłość. Mamy 4 skuteczne sposoby na to, jak poprawić swoją skuteczność i zrealizować w 2015 roku wszystkie swoje zamierzenia. Przeczytaj!

1. Rozlicz  2014 rok.

Podsumuj 2014 rok rzetelnie i wyciągnij surowe wnioski. Porzuć nieefektywne techniki sprzedaży i plany, które nie wypaliły, a całą parę przeznacz na te działania, które przynoszą Ci konkretne, wymierne korzyści i zyski.

Zrób porządek w swoim CRM. Wszystkie sprawy, których nie udało Ci się zamknąć, podziel na dwie grupy - te, które masz szansę sfinalizować i te, gdzie nie ma na to szans. Te pierwsze czym prędzej zamknij, o drugich raz na zawsze zapomnij. Rozpocznij 2015 rok z czystym umysłem i... systemem.

2. Świętuj sukcesy.

Sukces wieńczy pewien etap Twojej strategii marketingowej. Jeśli nie uczcisz ich wystarczająco, to tak, jak gdybyś ten etap tylko domknął, a nie zamknął. Naucz się doceniać siebie i to, co udało Ci się osiągnąć.

Świętuj tak, jak lubisz najbardziej i nie myśl o tym, co Cię martwi. Dzięki temu nabierzesz energii do dalszych zmagań i będziesz miał co wspominać w cięższych chwilach. Pamiętaj też, by świętować dobrze każdy kolejny sukces.

3. Napisz strategię.

Planowanie jest najczęściej żmudnym, lecz niezbędnym procesem. Wiedz jednak, że mając plan będzie Ci łatwiej nie tylko działać, lecz także wyciągać wnioski i sprawdzać skuteczność. Duże zadania podziel na mniejsze – unikniesz uczucia przytłoczenia już na starcie.

Ustal konkretne swoje cele, np. jeden nowy klient miesięcznie. Jeśli jedna umowa to efekt 3 prezentacji, a by umówić prezentację potrzebujesz 10 telefonów, to znajdź czas na 30 telefonów i 3 prezentacje. A jeśli dorzucisz coś „na górkę”, łatwiej wyjdziesz poza plan minimum.

4. Skonsultuj plan.

Obojętnie, komu powierzysz to zadanie, warto by ktoś rzucił okiem na Twój plan. Nie tylko znajdzie w nim luki i sprzeczności, które Ty przegapiłeś, ale może dorzuci swoje inspiracje. Świeże spojrzenie i odrobina krytyki jeszcze nigdy nikomu nie zaszkodziły, a Tobie pozwolą uniknąć nieświadomie popełnionych błędów.

Powodzenia!

Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies klikając przycisk Ustawienia. Aby dowiedzieć się więcej zachęcamy do zapoznania się z Polityką Cookies oraz Polityką Prywatności.

Ustawienia

Szanujemy Twoją prywatność. Możesz zmienić ustawienia cookies lub zaakceptować je wszystkie. W dowolnym momencie możesz dokonać zmiany swoich ustawień.

Niezbędne pliki cookies służą do prawidłowego funkcjonowania strony internetowej i umożliwiają Ci komfortowe korzystanie z oferowanych przez nas usług.

Pliki cookies odpowiadają na podejmowane przez Ciebie działania w celu m.in. dostosowania Twoich ustawień preferencji prywatności, logowania czy wypełniania formularzy. Dzięki plikom cookies strona, z której korzystasz, może działać bez zakłóceń.

Więcej

Tego typu pliki cookies umożliwiają stronie internetowej zapamiętanie wprowadzonych przez Ciebie ustawień oraz personalizację określonych funkcjonalności czy prezentowanych treści.

Dzięki tym plikom cookies możemy zapewnić Ci większy komfort korzystania z funkcjonalności naszej strony poprzez dopasowanie jej do Twoich indywidualnych preferencji. Wyrażenie zgody na funkcjonalne i personalizacyjne pliki cookies gwarantuje dostępność większej ilości funkcji na stronie.

Więcej

Analityczne pliki cookies pomagają nam rozwijać się i dostosowywać do Twoich potrzeb.

Cookies analityczne pozwalają na uzyskanie informacji w zakresie wykorzystywania witryny internetowej, miejsca oraz częstotliwości, z jaką odwiedzane są nasze serwisy www. Dane pozwalają nam na ocenę naszych serwisów internetowych pod względem ich popularności wśród użytkowników. Zgromadzone informacje są przetwarzane w formie zanonimizowanej. Wyrażenie zgody na analityczne pliki cookies gwarantuje dostępność wszystkich funkcjonalności.

Więcej

Dzięki reklamowym plikom cookies prezentujemy Ci najciekawsze informacje i aktualności na stronach naszych partnerów.

Promocyjne pliki cookies służą do prezentowania Ci naszych komunikatów na podstawie analizy Twoich upodobań oraz Twoich zwyczajów dotyczących przeglądanej witryny internetowej. Treści promocyjne mogą pojawić się na stronach podmiotów trzecich lub firm będących naszymi partnerami oraz innych dostawców usług. Firmy te działają w charakterze pośredników prezentujących nasze treści w postaci wiadomości, ofert, komunikatów mediów społecznościowych.

Więcej