01 / 12 / 2014

2 grudnia - Dzień Darmowej Dostawy!

2 grudnia upłynie pod znakiem Dnia Darmowej Dostawy - święta internetowych zakupów. Już od godziny 00:01 klienci mogą rozpocząć zakupy w sklepach biorących udział w akcji, a zamówienia złożone tego dnia zostaną dostarczone im bez kosztów przesyłki.

Do tegorocznego Dnia Darmowej Dostawy przyłączyło się 2550 sklepów internetowych. Pełna lista dostępna jest na oficjalnej stronie akcji:

www.dziendarmowejdostawy.pl.

Dzień Darmowej Dostawy jest organizowany w Polsce już po raz piąty. We wtorek 2 grudnia br. od godz. 00:01 do 23:59 klienci będą mogli dokonywać zakupów online w sklepach, które przyłączyły się do akcji. Celem inicjatywy jest promocja handlu internetowego w Polsce i zachęcenie jak największej liczby klientów do dokonywania zakupów online. Inicjatorem i organizatorem jest serwis eKomercyjnie.pl.

Oferta sklepów

Na oficjalnej stronie wydarzenia można znaleźć listę sklepów i zapoznać się z ich ofertą. Najwięcej sklepów zgłoszono się w kategoriach: „Dom i ogród” (16%), „Uroda i zdrowie” (14%), „Odzież, dodatki” (11%), „Dla Dzieci” (8%) oraz „Sport” (7%). Koszt dostawy dla zamówień złożonych tego dnia będzie wynosił 0 zł niezależnie od metody płatności i rodzaju dostawy. Akcja obejmuje swym zasięgiem wyłącznie zamówienia z dostawą na terytorium Polski.

Krzysztof Bartnik, inicjator i pomysłodawca Dnia Darmowej Dostawy podkreśla, że akcja z roku na rok cieszy się coraz większą popularnością zarówno wśród sklepów, jak i klientów. W zeszłym roku w Dniu Darmowej Dostawy wzięło udział 2450 sklepów, co stanowiło rekordową liczbę w historii całej akcji w Polsce. Wtedy też aż 2,95 mln potencjalnych klientów zostało przekierowanych z witryny www.dziendarmowejdostawy.pl na strony sklepów w trakcie 24 godzin trwania akcji.

Dzień Darmowej Dostawy pozwala zaoszczędzić trochę pieniędzy, a przede wszystkim czas, który trzeba by poświęcić na kupienie świątecznych prezentówKrzysztof Bartnik.

Branża e-commerce

Dzień Darmowej Dostawy ma również wpływ na profesjonalizację e-sklepów, ponieważ warunkiem zakwalifikowania się do akcji jest spełnienie wymogów regulaminowych. W związku z tym, że udział w akcji jest dla sklepów bezpłatny, Dzień Darmowej Dostawy wspierają firmy świadczące usługi dla branży e-commerce.

Cyber Monday w USA

Dzień Darmowej Dostawy porównywany jest do Cyber Monday w Stanach Zjednoczonych. Cyber Monday to pierwszy poniedziałek po Święcie Dziękczynienia. Jest on internetową kontynuacją Black Friday, kiedy to tradycyjne sklepy oferują duże obniżki cen. W Cyber Monday sklepy internetowe zachęcają klientów do tańszych zakupów proponując duże rabaty.

Zgodnie z danymi firmy badawczej comScore, w trakcie zeszłorocznego Cyber Monday (2 grudnia 2013) konsumenci z USA wydali 1,73 mld USD, co stanowiło 18% więcej w porównaniu do Cyber Monday w 2012 roku, w którym przeznaczyli 1,46 miliarda USD na zakupy internetowe. Kategoriami produktów, które cieszyły się największą popularnością w USA były: „Elektronika użytkowa”, „Konsole do gier i akcesoria”, „Dom i ogród”, „Odzież i akcesoria”, „Sport i fitness”.

No to jak... weźmiecie udział w Dniu Darmowej Dostawy?

Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies klikając przycisk Ustawienia. Aby dowiedzieć się więcej zachęcamy do zapoznania się z Polityką Cookies oraz Polityką Prywatności.

Ustawienia

Szanujemy Twoją prywatność. Możesz zmienić ustawienia cookies lub zaakceptować je wszystkie. W dowolnym momencie możesz dokonać zmiany swoich ustawień.

Niezbędne pliki cookies służą do prawidłowego funkcjonowania strony internetowej i umożliwiają Ci komfortowe korzystanie z oferowanych przez nas usług.

Pliki cookies odpowiadają na podejmowane przez Ciebie działania w celu m.in. dostosowania Twoich ustawień preferencji prywatności, logowania czy wypełniania formularzy. Dzięki plikom cookies strona, z której korzystasz, może działać bez zakłóceń.

Więcej

Tego typu pliki cookies umożliwiają stronie internetowej zapamiętanie wprowadzonych przez Ciebie ustawień oraz personalizację określonych funkcjonalności czy prezentowanych treści.

Dzięki tym plikom cookies możemy zapewnić Ci większy komfort korzystania z funkcjonalności naszej strony poprzez dopasowanie jej do Twoich indywidualnych preferencji. Wyrażenie zgody na funkcjonalne i personalizacyjne pliki cookies gwarantuje dostępność większej ilości funkcji na stronie.

Więcej

Analityczne pliki cookies pomagają nam rozwijać się i dostosowywać do Twoich potrzeb.

Cookies analityczne pozwalają na uzyskanie informacji w zakresie wykorzystywania witryny internetowej, miejsca oraz częstotliwości, z jaką odwiedzane są nasze serwisy www. Dane pozwalają nam na ocenę naszych serwisów internetowych pod względem ich popularności wśród użytkowników. Zgromadzone informacje są przetwarzane w formie zanonimizowanej. Wyrażenie zgody na analityczne pliki cookies gwarantuje dostępność wszystkich funkcjonalności.

Więcej

Dzięki reklamowym plikom cookies prezentujemy Ci najciekawsze informacje i aktualności na stronach naszych partnerów.

Promocyjne pliki cookies służą do prezentowania Ci naszych komunikatów na podstawie analizy Twoich upodobań oraz Twoich zwyczajów dotyczących przeglądanej witryny internetowej. Treści promocyjne mogą pojawić się na stronach podmiotów trzecich lub firm będących naszymi partnerami oraz innych dostawców usług. Firmy te działają w charakterze pośredników prezentujących nasze treści w postaci wiadomości, ofert, komunikatów mediów społecznościowych.

Więcej