01 / 12 / 2014

2 grudnia - Dzień Darmowej Dostawy!

2 grudnia upłynie pod znakiem Dnia Darmowej Dostawy - święta internetowych zakupów. Już od godziny 00:01 klienci mogą rozpocząć zakupy w sklepach biorących udział w akcji, a zamówienia złożone tego dnia zostaną dostarczone im bez kosztów przesyłki.

Do tegorocznego Dnia Darmowej Dostawy przyłączyło się 2550 sklepów internetowych. Pełna lista dostępna jest na oficjalnej stronie akcji:

www.dziendarmowejdostawy.pl.

Dzień Darmowej Dostawy jest organizowany w Polsce już po raz piąty. We wtorek 2 grudnia br. od godz. 00:01 do 23:59 klienci będą mogli dokonywać zakupów online w sklepach, które przyłączyły się do akcji. Celem inicjatywy jest promocja handlu internetowego w Polsce i zachęcenie jak największej liczby klientów do dokonywania zakupów online. Inicjatorem i organizatorem jest serwis eKomercyjnie.pl.

Oferta sklepów

Na oficjalnej stronie wydarzenia można znaleźć listę sklepów i zapoznać się z ich ofertą. Najwięcej sklepów zgłoszono się w kategoriach: „Dom i ogród” (16%), „Uroda i zdrowie” (14%), „Odzież, dodatki” (11%), „Dla Dzieci” (8%) oraz „Sport” (7%). Koszt dostawy dla zamówień złożonych tego dnia będzie wynosił 0 zł niezależnie od metody płatności i rodzaju dostawy. Akcja obejmuje swym zasięgiem wyłącznie zamówienia z dostawą na terytorium Polski.

Krzysztof Bartnik, inicjator i pomysłodawca Dnia Darmowej Dostawy podkreśla, że akcja z roku na rok cieszy się coraz większą popularnością zarówno wśród sklepów, jak i klientów. W zeszłym roku w Dniu Darmowej Dostawy wzięło udział 2450 sklepów, co stanowiło rekordową liczbę w historii całej akcji w Polsce. Wtedy też aż 2,95 mln potencjalnych klientów zostało przekierowanych z witryny www.dziendarmowejdostawy.pl na strony sklepów w trakcie 24 godzin trwania akcji.

Dzień Darmowej Dostawy pozwala zaoszczędzić trochę pieniędzy, a przede wszystkim czas, który trzeba by poświęcić na kupienie świątecznych prezentówKrzysztof Bartnik.

Branża e-commerce

Dzień Darmowej Dostawy ma również wpływ na profesjonalizację e-sklepów, ponieważ warunkiem zakwalifikowania się do akcji jest spełnienie wymogów regulaminowych. W związku z tym, że udział w akcji jest dla sklepów bezpłatny, Dzień Darmowej Dostawy wspierają firmy świadczące usługi dla branży e-commerce.

Cyber Monday w USA

Dzień Darmowej Dostawy porównywany jest do Cyber Monday w Stanach Zjednoczonych. Cyber Monday to pierwszy poniedziałek po Święcie Dziękczynienia. Jest on internetową kontynuacją Black Friday, kiedy to tradycyjne sklepy oferują duże obniżki cen. W Cyber Monday sklepy internetowe zachęcają klientów do tańszych zakupów proponując duże rabaty.

Zgodnie z danymi firmy badawczej comScore, w trakcie zeszłorocznego Cyber Monday (2 grudnia 2013) konsumenci z USA wydali 1,73 mld USD, co stanowiło 18% więcej w porównaniu do Cyber Monday w 2012 roku, w którym przeznaczyli 1,46 miliarda USD na zakupy internetowe. Kategoriami produktów, które cieszyły się największą popularnością w USA były: „Elektronika użytkowa”, „Konsole do gier i akcesoria”, „Dom i ogród”, „Odzież i akcesoria”, „Sport i fitness”.

No to jak... weźmiecie udział w Dniu Darmowej Dostawy?

Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.Ok