Marketing Automation w 2ClickShop z SALESmanago
SALESmanago – nowoczesne rozwiązanie oznaczające całkowitą automatyzację marketingu. To odpowiedź na potrzeby rozwijającego się e-handlu. Jakie ma zastosowanie i jak wpłynie na jakość pracy? O tym w naszym wpisie.
W nowoczesnej firmie z klientami komunikują się zarówno przedstawiciele handlowi, jaki i specjaliści ds. marketingu. I choć kontakt odbywa się na różnych zasadach, to cel jest jeden – zwiększyć zyski firmy. Dzięki licznym rozmowom gromadzą oni obszerne informacje o kliencie. Najczęściej jednak oba te działy nie komunikują się między sobą. Z tego powodu może dojść do zaburzeń w komunikacji z klientami.
SALESmanago jest systemem, który umożliwia zastąpienie wielu narzędzi marketingowych oraz zwiększa efektywność działań, dzięki współpracy działu marketingowego i handlowego. Jego działanie zaczyna się w momencie wejście odbiorcy na stronę www firmy – zbiera informację na temat zachowania internauty oraz przygotowuje dopasowaną ofertę. Wszystkie dane automatycznie są zapisywane w bazie. Integracja z SALESmanago w znaczącym stopniu wpływa na automatyzację procesów obsługi klienta w firmie – rewolucjonizuje pracę działu marketingu i sprzedaży. To narzędzie umożliwia synergię działań, dzięki któremu zyskujemy pełen dostęp do bazy danych a nasze działanie postrzegane jest jako profesjonalne.
Przykładowo sprzedawca ma dostęp do pełnej historii kliknięć na stronę www, kontaktów, wiadomości na temat osoby (czym jest zainteresowana, o czym już została poinformowana, jakie e-maile otrzymała). Poza tym narzędzie umożliwia wysyłanie alertów sprzedażowych, dzięki którym handlowcy wiedzą, że konkretny klient czeka na kontakt. SALESmanago umożliwia poznanie jego potrzeb, co zwiększa profesjonalizm i skuteczność działań.
Z kolei dla marketerów narzędzie pozwala realizować kampanie w różnych kanałach oraz dostosować komunikat do poszczególnych profili klientów. Treści, które do nich docierają są atrakcyjne, dopasowane do potrzeb. Mogą także pełnić funkcje edukacyjną i przygotowywać potencjalnych klientów do gotowości zakupowej.
SALESmanago jest zintegrowany z narzędziami CRM i jest na bieżąco aktualizowany. Specjaliści mają dostęp także do e-mail marketingu. Narzędzie posiada funkcje automatycznego usuwania błędnych lub nieaktywnych adresów e-mail. Znacznie przyspiesza to pracę – nie tracimy czasu na wysyłkę informacji a następnie na odbieranie zwrotu. Od razu można przejść do szukania poprawnych danych kontaktowych. Dzięki temu posiadamy także zawsze aktualną bazę klientów. Poza tym narzędzie posiada moduł analityczny, który umożliwia dokonanie analiz, raportów bazując na pełnym dostępie do danych.
Integracja 2ClickShop z SALESmanago sprawi, że prowadzenie sklepu będzie jeszcze łatwiejsze, przyjemniejsze i co najważniejsze – efektywniejsze. Działania będą prowadzone wydajniej. Połączenie SALESmanago wraz z profesjonalnym oprogramowaniem e-sklepu zwiększa konwersję oraz szanse na sukces e-biznesu.
W celu szczegółowych informacji prosimy o kontakt na sales@2Click.pl
O SALESmanago Marketing Automation
SALESmanago Marketing Automation
SALESmanago to jeden z pierwszych w Europie systemów klasy marketing automation. SALESmanago jest polskim systemem i najszybciej rosnącą tego typu platformą w Polsce. Z systemu SALESmanago Marketing Automation korzysta już ponad 400 firm w Polsce i Europie Centralnej. Firmy, które przenoszą eMail Marketing osiągają ponad 400% wzrost skuteczności emaili i konwersji sprzedażowej. Z systemu korzysta już ponad 400 firm m. in. Rainbow Tours, SITA, Eden Springs, Audioteka, Multikino, Jean Louis David, Answear.com oraz liczna grupa małych i średnich przedsiębiorstw.
SALESmanago Marketing Automation oferuje najbardziej wyspecjalizowany i innowacyjny pakiet narzędzi w obszarze automatyzacja marketingu. System obejmuje narzędzia do identyfikacji i monitoringu osób na stronie WWW oraz w Social Media, CRM, e-Mail Marketing, generator formularzy i stron docelowych oraz dynamicznej treści na stronie WWW. SALESmanago Marketing Automation jest produktem firmy Benhauer.